Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2015

Το Αλφαβητάρι του Νοέμβρη


Αφορμή για τη σημερινή ανάρτηση, η ιδέα − πρόταση της Μαρίνας (της διπλανής μας, ντε!) για τα Αλφάβητα των Σκέψεων.

Πώς ξεκίνησε;

(...) Ξύπνησα μια Παρασκευή πρωί και ήθελα να πω τις σκέψεις της ημέρας (...) με τα εικοσιτέσσερα γράμματα του αλφάβητου! Κάθε γράμμα και μια σκέψη! Κάλεσα λοιπόν και τους φίλους μου τους blogger να το κάνουν (...)
Η blogger της Διπλανής Πόρτας στο: Οι Κρυφές μου Σκέψεις

Επιπλέον, η Μαρίνα έφτιαξε μια πολύ όμορφη εικόνα, με την οποία δεν έβλεπα την ώρα να στολίσω το blog μου!



Αγρίεψε ο καιρός, μα δεν είναι αυτό που με νοιάζει τόσο. Εκείνο που με πειράζει είναι που αγρίεψαν κι οι άνθρωποι. Μίλησε κανείς για αλληλεγγύη;
Updated!06.Νοε.2015 Η εικόνα που ακολουθεί είναι στιγμιότυπο από φασιστο−ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν έχω καμία διάθεση να τον “διαφημίσω” με link.


Βολεμένοι “ειδήμονες” (μπορεί να το ξέρεις και ως: “έγκριτη/σοβαρή δημοσιογραφία”), μας λένε επί παραδείγματι πως:

(...) Ακόμα και στην ίδια τη Συρία δεν μαίνεται παντού ο εμφύλιος. Συνάντησα πολλούς ανθρώπους από τη Συρία που μου είπαν ότι φεύγουν γιατί δεν έχουν να πληρώσουν το ρεύμα ή την τροφή τους. Αυτοί θα προστατευθούν από το σύστημά μας ως πρόσφυγες πολέμου.(...)
Τάσος Τέλλογλου, Πρόσφυγες και «λαθρομετανάστες», Protagon.gr


Για κάποιους άλλους πάντως, σήμερα είναι, απλώς, Τρίτη Πέμπτη. (Παλιότερα το λέγαμε: εννιά έχει ο μήνας). Φωτο−τεκμήριο δεν χρειάζεται, πόση αβάσταχτη ελαφρότητα ν' ανεβάσω;

Διάκριση «ανάμεσα στην εθνοκάθαρση την αιματηρή και το φαινόμενο της γενοκτονίας», συμμεριζόμενος «απόψεις ιστορικών και διεθνολόγων», έκανε ο Υπουργός Παιδείας, Νίκος Φίλης (βλ. και παλαιότερο άρθρο του στην Αυγή) κι εγώ, με το πτωχό μυαλό μου, λέω πως για άλλη μια φορά κοιτάμε το δέντρο και αφήνουμε το δάσοςॱ να καίγεται.
[Αυτές οι αυστηρά επιστημονικές έννοιες (θα) μας κατατρέχουν.]
→ Επί του... πιεστηρίου: Τι είναι γενοκτονία και τι εθνοκάθαρση − Τι λέει ο ΟΗΕ − Τι λένε οι ειδικοί


Eυτυχώς που από το Σεπτέμβρη του 2016 θα εισαχθεί στα σχολεία το μάθημα «Φορολογικής Συνείδησης» κι έτσι, τα πανσοφολογιότατα παιδιά μας θα διδαχθούν «(...) ότι για τα χάλια σε δρόμους, παιδικές χαρές, νοσοκομεία, ευθύνονται αυτοί που κλέβουν φόρους.» Μέχρι τώρα, πάντως, σύμπαντες είμαστε πεπεισμένοι πως για όλα φταίει το γκαζόν.

Ζαβαρακατρανέμια! Καθόλου άσχετο και, αν θέλεις πράγματι να μάθεις τι σημαίνει, άκουσέ το* από τον ίδιο το συνθέτη (και στιχουργό στο συγκεκριμένο άσμα) Γιάννη Μαρκόπουλο.
Updated!06.Νοε.2015 *Στο 45:15+


Ηριδανού και Σισίνη, εκεί που βρίσκεται το κτήριο του ΕΔΟΕΑΠ, πάλαι ποτέ ήκμαζαν «Τα Παπάκια» και πιο πέρα ο «Ηριδανός» —στέκια−θρύλοι των ‘80s και της γλυκιάς, ανέμελης νιότης (μου, εν προκειμένω. Εσύ, μπορεί να μην είχες ακόμη γεννηθεί).
Εμένα, δεν με πολυσυγκινούσαν κάτι τέτοιαॱ μα, κοίτα, πώς τα συνδέει μ' άλλα το μυαλό και πώς τ' ανασύρει από το συρταράκι της καρδιάς...


Θυμάμαι κι άλλα από εκείνες τις εποχές. Από εκείνους τους Νοέμβρηδες, που 'ταν νωπά τα γεγονότα του ‘73 κι οι ελπίδες ολάνθιστες και ζωηρές. Άσ' το.

Ισως το παρατράβηξα με την παρελθοντολογία, τη νοσταλγία, τις αυταπάτες.

Κάτσε, λοιπόν, να πιάσουμε άλλα θέματα, αν και όχι υποχρεωτικά πιο αλέγρα, τουλάχιστον πιο ουδέτερα.

Λύθηκε, νωρίς το βραδάκι της πρωτομηνιάς, το μυστήριο των 1101! Οι απόψεις διίστανται, τα σχόλια αμφιλεγόμενα.  #1101gr

Μήνας εορταστικών εκδηλώσεων για τα 150 (!) χρόνια του Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός». Εσύ μπορείς να βρεις το πλήρες πρόγραμμα εδώ, κι η γάτα να κάνει μια μικρούλα, τοσοδούλικη στάση στα παιδικά της χρόνια, όταν διέσχιζε τη μεγαλόπρεπη θύρα για να συμμετάσχει στις συναυλίες του Ωδείου της... Ευτυχώς για τη μουσική, δεν ακολούθησα το μονοπάτι της. Μου έλειπε η πειθαρχία που απαιτεί το πιάνο, το κάθε μουσικό όργανο —όταν κανείς αποφασίσει ν' ασχοληθεί σοβαρά— αλλά ήμουν πολύ καλή στο... ψυχαγωγικό κομμάτι των πάρτυ της εποχής! (Κι όμως! Υπήρξε εποχή που παίζαμε πιάνο στα πάρτυ!)

Νόμπελ Λογοτεχνίας για τη (δημοσιογράφο − συγγραφέα) Σβετλάνα Αλεξίεβιτς, την οποία είχα “γνωρίσει” από το βιβλίο της «Τσερνόμπιλ − Ένα Χρονικό του Μέλλοντος»ॱ πάνε περισσότερα από δέκα χρόνια, ακόμη δραχμές είχαμε. Κατά την ταπεινή μου άποψη, ένα από τα πιο κραυγαλέα “βραβεία σκοπιμότητας” της Ακαδημίας.


Ξέρεις, τώρα, πώς αποφασίζονται αυτά. Κάτι σαν τη Eurovision αλλά στο πιο σοφιστικέ. Το μεγάλο πανηγύρι, πάντως, γίνεται στα Νόμπελ Ειρήνης.
[Να θυμίσω Κίσιντζερ; Ευρωπαϊκή Ένωση «για τη συνεισφορά επί 6 και πλέον δεκαετίες στην προαγωγή της ειρήνης και της συμφιλίωσης, της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ευρώπη»; Ή μήπως τη —φετινή— υποψηφιότητα της Μέρκελ; Ναι, της Άνγκελα! Της “δικιάς μας”, ντε!]

Ο Ιωαννίκιος, η Ιωαννίκη, ο Νίκανδρος και η Νικάνδρα γιορτάζουν σήμερα. Να πάρεις γλυκά και ν' αρχίσεις από νωρίς τις επισκέψεις, να τους προλάβεις όλους! Είναι και πολλοί...
[Επειδή το Αλφαβητάρι γράφεται... γιαβάς γιαβάς, κάνω update για τις γιορτές, μη μου στενοχωρήσεις τους εορτάζοντες της 5ης/11: Γαλακτίων, Γαλακτία, Επιστήμη, Λίνος, Λίνα, Σιλβανός, Σιλβάνα, Σύλβια, Σύλβιος. Όχι, καρντιά μου, δεν ξέρω αν εορτάζει ο Μπερλουσκόνι!
Οι άλλοι, ήταν χθες! Δεν πειράζει, προλαβαίνεις, η γιορτή κρατάει σαράντα μέρες!]

Πάχυνες; Χάθηκες! Ειδικά άν... καψορέγεσαι τον Βαλάντη! (Έλα που δεν ξέρεις τον Βαλάντη!) Σε πρόσφατη συνέντευξή του, δήλωσε: «Εγώ θέλω η γυναίκα να προσέχει εκείνη πιο πολύ. Αν παχύνει, θα χωρίσω και το ξέρουν από πριν αυτό.»
[Τι θα πει, αν έχει δικαίωμα ψήφου ο Βαλάντης! Βεβαίως και έχει, εδώ κινδυνεύσαμε να τον δούμε στα βουλευτικά έδρανα, έλα, πάμε για επανάληψη!]

Ράφτηκες; Όχι; Λυπάμαι, αγάπη μου, αλλά πώς θα παραστείς στην Ladies−Only−βραδιά του Αδώνιδος−Σπυρίδωνος και της Ευγενούλας;
Δεν με πιστεύεις και με στενοχωρείς! Voilà!


Σου έχω κι άλλο! (Τα στολίδια στη φωτο, δικά μου. Το... μαργαριτάρι, του Αδώνιδος. Έστω, των συνεργατών του.)


Σώμα μου πλασμένο από πηλό!...

Ταινιούλα, τώρα. Sweet November... Δεν είναι απαραίτητα πρόταση (εκτός αν είσαι του ρομαντικού δράματος, οπότε την έχεις ήδη δει, να μη σου πω και πάνω από μία φορά!) και οπωσδήποτε δεν ενδείκνυται για πονεμένες ψυχές.


Υστερόγραφο —σε ανορθόδοξη θέση, έλα όμως που εκμεταλλεύομαι το γράμμα! Το Αλφαβητάρι το ξεκίνησα μέσα στο Σαββατοκύριακο, ελπίζοντας ότι θα ήταν έτοιμο Δευτέρα βράδυ, άντε Τρίτη μεσημέρι! (Άλλαι μεν βουλαί ανθρώπων...) Επειδή δε, ποτέ οι σκέψεις μου δεν στρώνονται να βγάλουν καμιά δουλειά, αλλά περιφέρονται, συναντιούνται με άλλες, φέρνουν και μια φίλη τους μαζί... το αλφαβητάρι μου προέκυψε αχταρμάς!

Φθινόπωρο... κι αν δεν είσαι ποιητής ή ζωγράφος, γίνεσαι! Αν όχι, βάδισε μέσα στην εικόνα και “άκουσε” το στίχο:

Όλα τελειώνουν και μόνο το φθινόπωρο παραμένει αιώνια νέο σαν τα πιο λυπημένα ποιήματα. (...)
Τάσος Λειβαδίτης, «Τα Χειρόγραφα του Φθινοπώρου» (Της Εξοχής)

Vincent van Gogh
Les Alyscamps: Falling Autumn Leaves
Arles: November, 1888

Χάλασε και το Twitter! Ακόμη κι εμένα που δεν είμαι 24/7 twitter-oύ, με ξένισε η αντικατάσταση του αστεριού fav(ourite) με... καρδούλα! Κι όχι μια καρδούλα ό,τι κι ό,τι, μα τσαχπίνα που την πατάς και σκάει σαν τσιχλόφουσκα, σκορπίζοντας (για κλάσματα του δευτερολέπτου) άλλες καρδούλες γύρω−γύρω! #kardoules_sto_twitter

Ψαθάς. Δημήτρης Ψαθάς. Δημοσιογράφος, χρονογράφος, θεατρικός συγγραφέας. «Ζητείται Ψεύτης», «Φωνάζει ο Κλέφτης», «Το Στραβόξυλο»... Και φυσικά, η ανεπανάληπτη «Μαντάμ Σουσού», ένα πραγματικό κέντημα χαρακτήρων και μια, χειρουργικά ακριβής, καταγραφή της κοινωνικής διαστρωμάτωσης στην προπολεμική Ελλάδα. (Το βιβλίο εκδόθηκε το 1941).
“Έφυγε” στις 13 Νοεμβρίου 1979.
Ο φίλος μας, ο Γιάννης (Giannis Pit.) έχει πρόσφατα αναρτήσει ένα σπουδαίο αφιέρωμα!

Ωραιόραμφος είναι το όνομα του μυθικού / φανταστικού ιππόγρυπα που κάνει την εμφάνισή του στο τρίτο βιβλίο της Τζ. Κ. Ρόουλινγκ, με πρωταγωνιστή τον Χάρι Πότερ.


Έχοντας διαβάσει, όχι αρκετές αλλά, πολλές φορές το καθένα από τα επτά βιβλία... μπορώ να σου πω ότι έχω βρει σε αυτά περισσότερες αρετές απ' όσες φανταζόμουν (ή δεν φανταζόμουν!) ξεκινώντας —επιφυλακτικά, ομολογώ— την ανάγνωση. 
Επιφανειακά και επιδερμικά, μπορεί κανείς να πει ότι πρόκειται, στο σύνολό του, για ένα έργο που πραγματεύεται την αιώνια μάχη του Καλού και του Κακού.
Για 'μένα, διαλαμβάνει πολλά περισσότερα. Όπως: Την δύναμη της Φιλίας. Το μεγαλείο της Αγάπης. Τη σημαντικότητα της Ελευθερίας. Τη σπουδαιότητα της Γνώσης. Τις αρνητικές —και μοιραίες— επιπτώσεις του Κοινωνικού Ρατσισμού. Το σεβασμό στη Διαφορετικότητα. Το μη αναστρέψιμο του Θανάτου. Την Αντίσταση κατά της τυραννίας. Την Αλληλεγγύη.

[Και πάλι από την αρχή]

Αν διάλεξα να κλείσω το Αλφαβητάρι μου μ' ένα παραμύθι (;) είναι γιατί...
Τα παραμύθια είναι κάτι παραπάνω από αληθινά, όχι επειδή μας λένε ότι υπάρχουν δράκοι, αλλά για να μας πουν ότι μπορούν να ηττηθούν οι δράκοι.
G. K. Chesterton

ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2015, 03:34

32 σχόλια:

  1. Ρούλα μου αρχικά να σε ευχαριστήσω για την συμμετοχή σου που πραγματικά ήταν χορταστική και τα είχε όλα. Και σε ευχαριστώ που αναφέρθηκες και στην εικόνα μου, την έκανα ολομόναχη από ένα λευκό "καμβά", με πολύ κόπο χαχα Οπότε thank you very much!
    Τώρα όσον αφορά τους απρόσκλητους επισκέπτες, έχει μια λογική. Τι πάει να πει έχουν πόλεμο; Ας μας έπαιρναν ένα τηλέφωνο, να δουν είμαστε εδώ, δεν είμαστε; Επίσης μια λογική έχει και να μην τους βάζουν στις εκκλησίες. Ο έχων δύο χιτώνες να δίνει τον ένα, είπε ο Χριστούλης, για εκκλησίες δεν μίλησε, θα στο πω κι εγώ. Επίσης το "αγαπάτε αλλήλους" έχει πάει από εκεί που ήρθε, αλλά κατά τα άλλα Χριστούγεννα έρχονται βρε παιδιά αγαλλιάστε. Βέβαια υπάρχουν και ενδεχόμενα κινδύνου, πραγματικά όπως το πως θα αντιμετωπίσουμε τυχόν ασθένειες αυτών των ανθρώπων και για ανακούφιση δική τους και για προστασία δική μας ή για παράδειγμα οι εταιρείες κινητής που δίνουν αριθμούς στους πρόσφυγες κατά την αποβίβαση τους οι οποίοι δεν είναι καταγεγραμένοι κάπου. Αυτό φυσικά δεν κρύβει κινδύνους από αυτούς τους ταλαιπωρημένους ανθρώπους, αλλά μην γελιόμαστε, μαζί με αυτούς έχουν περάσει αθόρυβα και πολλοί τζιχαντιστές και η παραπάνω ενέργεια σαφέστατα τους διευκολύνει. Αλλά εντάξει, ας γκρινιάξουμε λίγο πρώτα και βλέπουμε μετά πως θα λύσουμε τα προβλήματα. Βλέπεις όταν υπογράφαμε τα Δουβλίνα ΙΙ αυτά δεν τα σκεφτόμασταν, διότι το χρηματιστήριο έκανε τερτίπια και είχαμε άλλα να ασχοληθούμε.
    Όσον αφορά τον υπουργό παιδείας, με έχει πεθάνει κυριολεκτικά με ένα σημείο της δήλωσης του όπου ουσιαστικά έλεγε, "Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουμε το αίμα, τον πόνο, όσα έχουν υποστεί οι Πόντιοι.." διότι όπως καταλαβαίνεις υπήρχε και η περίπτωση να πει, " έλα μωρέ, υπερβολικοί ήταν κι αυτοί". Επιπλέον τίθεται θέμα αν η Επανάσταση του 1821 ήταν στα αλήθεια επανάσταση ή απλώς αντίδραση! Θα δείξει...
    Κατά τα άλλα στους μπουμπουκους δεν θα αναφερθώ καν, ας το κάνουν οι κάτοικοι της Πήλου (!) γιατί όχι...
    Συγνώμη για το σεντόνι γατούλα μου (και ούτε τα μισά δεν σχολίασα). Σε φιλώ και σε καλημερίζω και σε ευχαριστώ ακόμα μία φορά για την συμμετοχή σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διπλανούλα μου,
      Σ' ευχαριστώ και από εδώ για την όμορφη ιδέα σου, η οποία ήταν αφορμή να γραφτούν όμορφα και αξιόλογα αλφαβητάρια (δεν έχω καταφέρει να επισκεφθώ, προς το παρόν, παρά ελάχιστα).
      Συμφωνώ στο σύνολο του σχολίου σου αλλά ενίσταμαι στο θέμα των προσφύγων. Οι άνθρωποι έρχονται από μια ισοπεδωμένη, από τον πόλεμο, χώρα. Ζούσαν όπως εσύ, εγώ, εμείς. Δεν “κουβαλούν” επιδημικές ασθένειες, ωστόσο, κινδυνεύουν από λοιμώξεις λόγω των αντιξοοτήτων και των κακών συνθηκών υγιεινής στα κέντρα φιλοξενίας.
      Σχετικά ► [...] Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Δημόσιας Υγείας Γιάννη Μπασκόζο, «οι πρόσφυγες και μετανάστες δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως φορείς ασθενειών και ως κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, και ενώ ο μύθος περί “υγεινομικής βόμβας” είναι επιστημονικά, ηθικά και πολιτικά απαράδεκτος.» [...]
      Περισσότερα στοιχεία για τους πρόσφυγες ► Ελληνικό Φόρουμ Προσφύγων
      Όσον αφορά τους τζιχαντιστές, νομίζω θα ήταν αφέλεια να διατυπώσει κανείς τη βεβαιότητα πως όχι, δεν εκμεταλλεύτηκαν (κάποιοι) την κατάσταση για να εισέλθουν σε ευρωπαϊκό έδαφος. Είναι όμως πολύ περισσότεροι εκείνοι που ήδη ζουν και δρουν στην Ευρώπη (και όχι μόνον), επομένως καταλήγουμε στο ότι η εξόγκωση της ανησυχίας για τους προαναφερόμενους “κινδύνους” είναι εκ του πονηρού. Καλλιεργεί το φόβο...

      Για το Δουβλίνο ΙΙ, συμφωνώ μέχρι... κεραίας!

      Για τον κ. Υπουργό μας της Παιδείας μας δεν θα σχολιάσω κάτι περισσότερο, η ταπεινή! Εδώ συμφώνησε μαζί του κοτζάμ κυρία Ρεπούση (του... συνωστισμού, εάν ενθυμείσαι!)

      Με τους μπουμπούκους δεν ξεύρω τι έγινε... μάλλον η Eugénie “καθάρισε”, διότι του “έσκασε” η Παμποντιακή διαδήλωση! (Τι τραβά ο υποψήφιος! Του λιναριού τα πάθη!)

      Μια χαρά σεντόνι ήταν, διπλανούλα μου! Με εύστοχες παρατηρήσεις και αφορμές για συζήτηση.

      Σ΄ευχαριστώ και πάλι!
      Φιλάκια πολλά και... Καλημέρα! :t

      Διαγραφή
  2. αγνοούσα αρκετές πληροφορίες που μας έδωσες μέσα από το αλφαβητάρι σου και ήμουν καλά μέσα στην άγνοιά μου! Τώρα έχω νεύρα πρωινιάτικα και πού θα ξεσπάσω; Μάλλον στην Αριστέα!
    Καλημέρα Ρούλα,καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σου έκανα πάλι Νάσια; Πόσα να αντέξω η γυναίκα;
      Πάλι θα μου στείλεις τα δίδυμα να μου κάνουν λαμπόγυαλο το γραφείο; Μόνο που έχεις αρνάκια, όχι διαβολάκια ☺ αχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Α! Νάσια! Γιατί, πουλάκι μου, την Αριστέα;! Πάντως, σε... ευρύτερη κλίμακα, χίλια δίκια σου δίνω για τα νεύρα!

      Καλημέρα και φιλιά!

      Αριστέα μου, όλα καλά;! :o

      Διαγραφή
  3. Αυτό δεν ήταν αλφαβητάρι...ήταν ένας
    ολόκληρος κόσμος πληροφοριών σκέψεων
    ειδήσεων κι αναφορών!
    Μπράβο Ρούλα μου δικαίως σου πήρε χρόνο!

    Να είσαι καλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Ελένη μου!
      Να είσαι καλά!
      Τα φιλιά και την Καλημέρα μου! :t

      Διαγραφή
  4. Μοναδικό, νοσταλγικό, ουσιαστικό και ενημερωτικό το αλφαβητάρι σου Ρούλα μου! Το απόλαυσα, με συγκίνησε, με προβλημάτισε (ξανά) και με θύμωσε για κάποια πράγματα (ξανά)!
    Σ' ευχαριστώ για την υπέροχη εμπειρία!
    Φιλιά γλυκά με την αγάπη μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου,
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Βεβαίως, δεν χαίρομαι που ξαναθύμωσες... αλλά νομίζω —κρίνοντας, συνολικά, από τα σχόλια— ότι το... πάθαμε πολλοί!

      Σ΄ευχαριστώ πολύ κι εγώ!
      Καλημέρα και φιλιά πολλά! :t

      Διαγραφή
  5. Μπρος-πίσω,σε σημαντικά,σε επίκαιρα,σε σελεμπριτιλίκια(βλέπε άδωνις και βαλάντης),σε επίκαιρα!
    Βρε Ρούλα,αυτό δεν ήταν απλά αλφαβητάρι,τόσες πληροφορίες,πόσο ωραίο!
    χαλάλι που σου πήρε τόσες μέρες γιατί εμείς περιμένουμε να σε απολαύσουμε!
    τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι! Απ' όλα είχε ο μπαξές γιατί κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι κόντευα να καλύψω τα μισά γράμματα και είχε παρασοβαρέψει το πράγμα!
      Τον φάγαμε τον Άδωνη, άσε! Αντί να χαρεί τη Ladies Night, έτρεχε στα συλλαλητήρια!

      Φιλιά, Νικολέτα μου!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ! :a

      Διαγραφή
  6. Πωπω! Απ' όλα είχε η ανάρτηση-συμμετοχή!!!
    Πόσα πράγματα αγνοούσα πάλι!
    Προβληματίστηκα σε πολλά αλλά θα ήθελα να μείνω στο "Ο"! χαχα! Με πέθανες! Πάω να ξεκινήσω τις γνωριμίες γιατί η αλήθεια είναι πως δεν έχω κανέναν να γιορτάζει! Μα ούτε έναν? Τόσο ακοινώνητη είμαι πια?!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά εγώ, που το 'χω δηλώσει!
      Αλλά κι εσύ, Γιάννα μου, ακοινώνητη;!
      Ούτε έναν Γαλακτίωνα ούτε μία Νικάνδρα στον κύκλο σου;! Τς, τς, τς! :n

      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  7. αχ Αυτό ήταν μαγκαζίνο με απ όλα. Σαν πίτα με απ όλα, Έμαθ ακι όσα δεν διαβάζω σε κους κους η καψερή. (τι να πρωτοπρολάβω;)
    Στάθηκα στον πίνακα του αγαπημένου μου ζωγράφου και στο φθινόπωρο που δεν με μελαγχολεί γιατί λατρεύω το πορτοκαλί, το κεραμιδί, το καφέ, το χρώμα της ελιάς και την ώχρα! (τα κάλυψα όλα νομίζω ☺)

    Σε φιλώ γλυκά γατούλα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα, παιδί μου!
      Το κακό δεν είναι ότι (πράγματι) πρόκειται περί κους κους... αλλά ότι η “δήλωση” του σελεμπριτά “έπαιξε” και σε σοβαρά—λέμε τώρα— μέσα! Και μετά αναρωτιόμαστε πώς τα μηδενικά γίνονται... νούμερα!

      Το φθινόπωρο το λατρεύω (σε αντίθεση με τον ήλιο του καλοκαιριού που μου δημιουργεί εκνευρισμό!) και η παλέτα σου είναι πλήρης!

      Φιλάκια πολλά, Αριστέα μου!
      Όμορφη και δημιουργική μέρα να έχεις! :t

      Διαγραφή
  8. Θα ξεκινήσω από το τέλος που τα ξαναπήρε από την αρχή, για να πω πως αυτός είναι ένας από τους λόγους που λατρεύω τα παραμύθια!!
    Και μου άρεσαν πολύ και όλα τα βιβλία του Χάρι Πότερ, για όλα όσα λες!! Μακάρι να τα διάβαζαν όλοι και να διάβαζαν και πίσω από τα ξόρκια!! Αντί να βλέπουν "διαβόλους" κι εχθρούς να έβλεπαν τις αλήθειες!!
    Αλήθειες που δε βλέπει ο υποκριτής χριστιανός που θεωρεί πως θα τον κάψει ο Θεός επειδή μπήκαν στην εκκλησία άνθρωποι που έχουν ανάγκη..ένα πράγμα δεν αντέχω, την υποκρισία και στους "πιστούς" κρύβεται μπόλικη...
    Όχι όμως μόνο σε αυτούς.....είδαμε και τους πολιτικούς και τους δημοσιογράφους και τις ευαίσθητες τράπεζες και...και...και....και πελαγώνουμε!!
    Είδες όμως για να μη σε διαβάσω νωρίτερα? Έχασα η καψερή το ladies only!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τα βιβλία του Χάρι Πότερ και το περιεχόμενό τους, έχω ψυχρανθεί με “σοβαρά” ( = σοβαροφανή) άτομα που είχαν έτοιμη την κριτική τους... δίχως να έχουν διαβάσει ούτε μισή σελίδα! (Συνήθως, στις συζητήσεις αυτές, έβγαινε ένα αριστερόμετρο... να!, με το συμπάθειο!)

      Οι υποκριτές χριστιανοί, το διεφθαρμένο παπαδαριό και το συνάφι τους, έδειξαν τον “καλύτερο εαυτό” τους για άλλη μια φορά (“κουκούλωμα” βιασμού ανηλίκου στο Παπάφειο, προσφυγικό... για να αναφέρω τα πιο πρόσφατα).

      Όσο για το Ladies Only... Τι να σε κάμω;! Και ανενημέρωτη και άραφτη!

      Σ΄ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου!
      Φιλιά πολλά και Καλημέρα! :t

      Διαγραφή
  9. Ρούλα μου καλησπέρα σου.
    Ένα ξεχωριστό Αλφαβητάρι.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Ντένη μου!
      Να είσαι καλά κι εσύ!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα :)
    Γεμάτο αλφαβητάρι.
    Δυστυχώς, το δάσος θα κάνουμε καιρό να το δούμε. (θα αφήσω τον "κυρ" Φίλη ασχολίαστο)
    Πόσα πράγματα να μάθει κανένας από ένα αλφαβητάρι;
    Ακόμα περιμένω να ακούσω βέβαια τι σημαίνει το Ζαβαρακατρανέμια. 55 λεπτά βίντεο;
    Αγαπημένο anyway. Μεγάλος Μαρκόπουλος όπως και να το δεις.
    Και το τελευταλιο Α, αυτές οι μικρές αναρχίες θα μας πάνε μπροστά.
    Συγχαρητήρια για το καταπληκτικό αλφαβητάρι.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες!

      Όταν θα δούμε το δάσος, θα 'χει καεί ολοσχερώς...

      Έχεις απόλυτο δίκιο για τα Ζαβαρακατρανέμια, είχα την εντύπωση ότι το βιντεάκι θα άρχιζε ακριβώς εκεί που έπρεπε... Έκανα, λοιπόν, τη σχετική ενημέρωση στο κείμενο!
      (Από το 45:15).

      Πόσο όμορφα το έθεσες, για τις “μικρές αναρχίες”!

      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Την Καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφο....! ευρηματικό, τεκμηριωμένο και μου άρεσε πάρα πολύ αισθητικά Ρούλα αλλά και θεματικά.
    Όμορφο ξημέρωμα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Γιάννη μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε.

      Τα φιλιά και την Καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Κάτσε να τα βάλω σε μια τάξη. Τα συναισθήματα που ένιωσα σε κάθε σου γράμμα.
    Πήγαινες Ηριδανό; Μπορεί και να είχαμε συναντηθεί λοιπόν... Ποιος ξέρει;
    Ο Πήλος, του Πήλου, τον Πήλο τον λεβέντη, τον αρχαιολάτρη και τον γραμματιζούμενο! Να βγει Παναϊα μ' αρχηγός, να μη μας μείνει άντερο απ' τα γέλια.
    Αυτοί οι "Χριστιανοί", σε ποιον Θεό πιστεύουν είπαμε;
    Μαρκόπουλος και Λειβαδίτης... γαλήνεψαν λίγο το θυμό μου.
    Για τον Φίλη λέω. Ανεκδιήγητος. Νόμιζα πως αυτός ο τόπος βγάζει μόνο Πάγκαλους. Δυστυχώς το είδος έχει πολλαπλασιαστεί επικίνδυνα.
    Απίθανο το αλφαβητάρι σου! Έκανες πολλή και χρονοβόρα -φαντάζομαι- δουλειά για να μας το παρουσιάσεις. Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,

      Πολύ πιθανό! Είναι, βλέπεις, αυτές οι “διαδρομές” των ανθρώπων που είτε τέμνονται είτε ταυτίζονται είτε δεν συναντιούνται ποτέ και συνεχίζουν παράλληλα...

      Και δεν το διόρθωσε, ο άτιμος! Εκεεεί! Στην Πήλο!
      Κοίτα, κι ο Βαγγέλας να βγεί (που κατακεί δείχνουν τα πράγματα), πάλι δεν θα μας μείνει άντερο! (Στο twitter “υπογράφει” με hashtag #V! Μετά το V for Vendetta και το V for Varoufakis... έχουμε το V for VagelΑs)

      Αυτοί οι “Χριστιανοί”, θα έλεγα ότι είναι της “σχολής Άνθιμου”... μα έτσι δεν ήταν πάντα; Μεγάλοι σταυροί, μετάνοιες για το θεαθήναι... και καρδιά μάρμαρο.

      Σταματώ εδώ, γιατί ο Πάγκαλος−original ξανάσκασε μύτη από το πηγάδι και “ευωδίασε” ο τόπος!

      Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου!
      Καλή εβδομάδα να έχεις! :a

      Διαγραφή
  13. Άσε με, άσε με γιατί είμαι σκασμένη. Δεν ράφτηκα. Και δεν το λέω επειδή με είχε προσκαλέσει το ζεύγος στην Ladies−Only−βραδιά. Όοοοχι. Αλλά ήλθε το ζεύγος περιοδεία στο Άργος κι εγώ η δόλια δεν πήγα, γιατί δεν είχα κάτι ανάλογο να φορέσω. Έσκασα σου λέω, έσκασα!
    Από την άλλη χάρηκα που έβαλες λινκ για τον Βαλάντη, διότι δεν ήξευρα ποιος είναι ο Βαλάντης, ναι θα έπρεπε να ντρέπομαι ραδιοφωνική παραγωγός πράγμα, αλλά βρε παιδί μου αυτά που παίζω εγώ με αυτά που φαντάζομαι ότι λέει εκείνος ούτε κατά διάνοια. Από την άλλη δεν αδυνατίζω κι εύκολα. Άσε που είμαι ύπανδρη και πού να τρέχω να χωρίζω τώρα...

    Εξαιρετικό αλφαβητάρι. Το είπα; Όχι; Το λέω τώρα: Εξαιρετικό αλφαβητάρι!

    Αποστέλλω ασπασμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Enfin, Άννα!
      Όλα εγώ θα σας τα λέω, πια; Πότε περιμένετε να ανανεώσετε τη γαρδαρόμβα σας;!
      Πάει, τώρα! Πέταξε το πουλί, πάει στη στεριά την αντικρινή!

      Αχ, ο Βαλάντης! Ποιος τον ήξευρε, νομίζεις; Που για να γράψω εκείνα τα Ύστερα του Κόσμου έκανα συνέταιρο τη Google!

      Σ΄ευχαριστώ πολύ!
      Ανταποδίδω τους ασπασμούς κι εύχομαι καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Γάτα! Πόσο μου έλειψες! Μ' αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις και σχολιάζεις. Γιατί έχει και την αξία του το πώς λες κάτι, όχι μόνο ότι το λες.
    Εντωμεταξύ, πήρε το μάτι μου τη Βιολέτα σε συνέχειες;;;;; Το συνέχισες, τελικά; Θα μπω αύριο να δω, αν είναι. Κόλλησα με τη Βιολέτα από την πρώτη στιγμή εγώ.
    Ελπίζω να σε ξαναδιαβάσω μέχρι τις γιορτές. Να περνάς καλά! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Very nice!!

    Here is my blog, hope you like and follow it :D

    http://danicampoy.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια πάρα πολύ όμορφη ιδέα για να κάνει κάθε καινούργιος blogger. Πολύ όμορφο επίσης το blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: