Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015

One year after


Α, πα πα κλισέ ο τίτλος! 
Α, πα πα η αποθέωση του ροζ το κέρασμα!
Τέλος πάντων, όλη ετούτη η υπερπαραγωγή, ένεκα των γενεθλίων του παρόντος ιστολογίου που σήμερα κλείνει ένα χρόνο παρουσίας στην blog-ό-σφαιρα!

Το πώς πέρασε αυτός ο χρόνος είναι άλλο θέμα. Άλλοτε με “βομβαρδισμό” αναρτήσεων κι άλλοτε με απουσίες και σιωπές.

Κάποιες  —λίγες— φορές με συνεπείς (!) επισκέψεις μα συνηθέστερα με την καλή πρόθεση να μένει στην προσπάθεια.
Παρόλα αυτά, που είναι καθαρά δική μου ευθύνη, θέλω να ευχαριστήσω εσένα που παρακολουθώ και διαβάζω, για όλα εκείνα που μοιράζεσαι μαζί μ' εμένα και τους υπόλοιπους φίλους και τις φίλες που γνώρισες μέσα σ' αυτό το χώρο. 
Για τις στιγμές σου, για τις δημιουργίες των χεριών σου, για τις ιδέες σου, για τις σκέψεις σου.

Ακόμη, θέλω να σ' ευχαριστήσω που περνάς από αυτή τη μικρή γωνίτσα της “γειτονιάς” που δεν θα υπήρχε δίχως την παρουσία σου, την καλημέρα και την καληνύχτα σου, τα λόγια σου.

Χαίρομαι που σε γνώρισα κι ας μην σε ξέρω.
Χαίρομαι που γιορτάσαμε και θα γιορτάσουμε και τα δικά σου γενέθλια.
Εύχομαι να μετρήσουμε πολλά ακόμη χρόνια εδώ. Μαζί.



Υστερόγραφο: Η πρώτη ανάρτηση της Roula σε αυτό το ιστολόγιο ήταν το κειμενάκι:
Ένα ψάρι που δεν το έλεγαν Γουάντα (14 Οκτωβρίου 2014)
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015, 03:06

50 σχόλια:

  1. Να ζήσετε, να τα εκατοστήσετε, πάντα δημιουργικά και με τροφή για σκέψη όπως το συνηθίζετε, εσύ και τούτο το blog το εορτάζων!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ JajalaMajala−κι μου! :p
      Να είσαι κι εσύ γερή και δυνατή και απ' όποιο παράθυρο της ζωής σου κι αν κοιτάζεις, ν' αντικρίζεις φως.

      Σε καλημερίζω και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Nα τα 1000άσει το μπλογκάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Malher μου!
      (Έχω καιρό να επισκεφτώ τη γωνίτσα σου, μη με παρεξηγείς, ναι;)

      Σ΄ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  3. θα το πω το παράπονό μου και μετά θα ευχηθώ : πρέπει να εχεις αφησει ατέλειωτες ιστορίες σ'αυτο το μπλογκ ,εκτός και δεν πήρα εγω ειδηση τη συνεχεια! Διαβαζα η κακομοίρα ,περιμενα τη συνεχεια ,περιμενα ,ωσπου ξεχναγα την αρχή της ιστοριας ή δεν ξανάβλεπα τη συνέχεια....ή κάνω λάθος; Αν κάνω λάθος συγνώμη ,αν όχι ,αλίμονό σου κακομοίρα μου! χαχαχα
    Χρόνια σας πολλά ,σταθερά και δημιουργικά! :b

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!! Η Βιολέτα σ' έβαλε;! Αυτή;!
      Μίλα, γυναίκα!

      (Όπως ήδη κατάλαβες, στο «αλίμονό μου κακομοίρα μου»... εμπίπτω!) :o

      Σ΄ευχαριστώ πολύ, Νάσια μου! ♥

      Διαγραφή
    2. ναι αυτη! Δεν ειχα δει τη συνεχεια....εχω αναγνωση δηλαδη τωρα! Ηθελέστα και παθεστα!

      Διαγραφή
  4. Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου και πάντα με ενδιαφέρουσες αναρτήσεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Ράνια μου!
      Να είσαι καλά! :p

      Διαγραφή
  5. Να είσαι γερή και δυνατή και να γράφεις σε αυτό το μπλογκ όσο και όποτε επιθυμείς!! Χρόνια του πολλά!! :)
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που σε γνώρισα εδώ μέσα -εχθές κιόλας διάβασα τις "μετακομίσεις" που έκανες από μπλογκ σε μπλογκ, δε σε είχα πετύχει σε κάποιο προηγούμενο.
    Φιλιά πολλά! Καλή σου μέρα Ρούλα the cat!! ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να γράψω, υπέροχο το τραγούδι που συνόδευσε την ανάρτησή σου!

      Διαγραφή
    2. Αναστασία μου, σ' ευχαριστώ πολύ!

      Κρίμα που δεν είχαμε “συναντηθεί” νωρίτερα, όμως σημασία έχει ότι τελικά βρεθήκαμε!

      ♥Πολλά φιλιά!♥

      Διαγραφή
  6. Ωωωωωωωωωωωωωωω ένα γιορτουλίνικο γατάκι!!!!Πολύχρονο το blog σου λοιπον να σαι παντα καλα και να συνεχίσεις να μας χαρίζεις τις υπέροχες και ενδιαφερουσες αναρτήσεις σου
    Φιλουμπες :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, πολύ σ' ευχαριστώ!
      Να είσαι καλά! ♥

      Διαγραφή
  7. Πολύχρονο το σπιτάκι σου γατούλα μου!!!

    Σε φιλώ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρχικά να σου πω, ευχαριστώ που μας παρέπεμψες στην πρώτη σου ανάρτηση γιατί είναι απίθανη!!!
    Να το χαιρόμαστε το σπιτάκι σου, κορίτσι μου! Να είναι πάντα γεμάτο με υπέροχα θέματα και πολλούς πιστούς αναγνώστες! Και εσύ εννοείται να συνεχίσεις να μας... ανέχεσαι!!! Πάντα γερή και χαρούμενη να είσαι, Ρουλίτσα μου!
    "Απομακρύνομαι νωχελικά, λικνίζοντας με χάρη και θράσος τους γοφούς και την ουρά μου." Σε αντίθεση με εσένα όμως, εγώ θα γυρίσω πίσω γιατί δεν γίνεται να αντισταθώ στον τρόπο γραφής σου!!!
    :q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♥ Γιάννα μου, πόσο με συγκινείς!

      Εσείς είστε που, όχι μόνο με ανέχεστε αλλά, μ' έχετε περιβάλλει με αγάπη.
      Σας ευχαριστώ για την παρουσία σας!

      (Χαίρομαι που σου άρεσε το ψαράκι μου!)

      Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! :p

      Διαγραφή
  9. Ρούλα, έναν χρόνο είσαι στους δέκτες μας, αλλά είναι σα να είσαι δέκα κι όχι επειδή βαρεθήκαμε, αλλά επειδή έχεις κάνει αίσθηση μεγάλη! Ήρθες για να μείνεις κοπελιά! Φιλιά πολλά και να τα εκατοστήσεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Πέτρα μου!
      Με συγκινείς αφάνταστα!
      Να είσαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά! :g

      Διαγραφή
  10. Εγώ χαίρομαι που σε ....ξανασυνάντησα! Με είχες μαγέψει από τις ιστορίες της Μέρας και της Νύχτας. Όταν κάποια στιγμή, με την ίδια ιστορία που σε γνώρισα τότε, κατάλαβα ότι ήσουν εσύ, δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά που πήρα! Σαν να είχα βρει κάποια φίλη από το παρελθόν. Λοιπόν θα σου πω κι εγώ δυο λογάκια (όπως η Νάσια...το'χουν οι καρκίνοι φαίνεται): μου έχουν λείψει γενικώς οι ιστορίες σου. κι ας ήταν πάντα μεγάλες. Ποτέ δεν υπολόγισα το μέγεθος όταν χανόμουν στις λέξεις σου...
    Χρόνια πολλά είπα; Είμαι και ξεχασιάρα εγώ!
    Πολύχρονο να είναι τούτο το στέκι γατούλα και να μην αλλάξεις άλλο! μια χαρά βολευτήκαμε όλοι εδώ, ναι;
    Μάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επιστροφή έγινε με μεγάλη επιθυμία, νοσταλγία αλλά και μπόλικη ντροπή! Όσο σοβαροί και να 'ναι οι λόγοι μιας “εξαφάνισης”, όσο να 'ναι, το σκέφτεται πολύ κανείς το “μετά”.
      Εκείνο το σχόλιό σου ήταν ίσως η πιο ιδιαίτερη στιγμή σ' αυτό το blog. (Αρχικά είχα γράψει “η πιο συγκινητική”, μα φοβήθηκα μήπως αδικώ ή μήπως έτσι φανεί ότι υποβαθμίζω άλλες “δυνατές” στιγμές).
      Εκτός από τον ημιτελή “Καφενέ” (ξέρεις εσύ! :b) υπάρχει κι άλλη ημιτελής ιστορία (για να μην αναφερθώ και στη “Βιολέτα” που έχει επιδείξει... ιώβειο υπομονή, μια που με το που σκέφτομαι να αναρτήσω την 3η συνέχεια, όλο κάτι άλλο προκύπτει προς ανάπτυξη και δημοσίευση! Άσε!)

      Συμφωνώ ότι βολευτήκαμε όλοι σ' ετούτο το στέκι!
      Θα τα λέμε στα σπιτάκια σας και εδώ, λοιπόν!
      Αριστέα μου, σ' ευχαριστώ για όλα!
      Πολλά πολλά φιλάκια! ❤

      Διαγραφή
  11. H Aριστέα μου φρεσκάρισε τη μνήμη, γιατί αναρωτιόμουν διαρκώς "μωρέ πού την ξέρω... πού την ξέρω;"
    Ευτυχώς που ήρθαν αυτά τα γενέθλια για να απαντηθεί το ερώτημά μου.
    Να σου ευχηθώ ολόψυχα να είσαι καλά και να μοιράζεσαι τις υπέροχες ιστορίες σου για όσο καιρό αντέχεις.
    Πολύχρονο, καλοδιάβατο και πάντα γεμάτο με φίλους αγαπημένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου,
      Πιάνουμε την κλωστή από 'κει που την είχαμε αφήσει κάποτε! Και συνεχίζουμε, μέσα από τα γραπτά μας, να γνωριζόμαστε καλύτερα.
      ❥ Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  12. Ρούλα μου να περάσω και να αφήσω τις ευχές μου ολόψυχα για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην δικτυακή σου δημιουργία, σε τούτο εδώ το όμορφο σπιτικό σου.
    Καιρό τώρα μας γεμίζει ομορφιά, ενδιαφέροντα, έκφραση, λυρισμό.
    Πάντα έχουμε κάτι να ξαποστάσουμε στην αυλή του και να ανασάνουμε πριν το αποχαιρετίσουμε για την επόμενη συνάντηση.
    Να είσαι πάνα καλά με δύναμη για πολλές εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σου θυμίζει η γωνίτσα μου αυτή, μιαν αυλή φιλόξενη!
      Έτσι, πραγματικά, θέλω να έρχεστε κι εγώ να σας (υπο)δέχομαι και να λέμε όλα εκείνα που λένε οι φίλοι μεταξύ τους, δίχως ο ένας να παρεξηγεί τον άλλον, δίχως την οποιαδήποτε ανάγκη “φιγούρας”, δίχως διάθεση “καπελώματος”, δίχως —τελικά— όλη αυτή τη δηθενιά και την υποκρισία που έχει εξαπλωθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και σε πολλές εξ ανάγκης συναναστροφές της καθημερινότητάς μας.

      Σ' ευχαριστώ πολύ, Γιάννη μου, για τα τόσο όμορφα λόγια σου και για τις ευχές σου!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  13. Ρούλα μου χρόνια πολλά στο μπλογκ σου!
    Να είσαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Να είσαι καλά!

      Τα φιλιά μου και την καλησπέρα μου! :g

      Διαγραφή
  14. Σπουδαία τα λόγια σου για τους ανθρώπους που υπάρχει η ζεστασιά της παρέας !!
    Να είσαι καλά και να συνεχίζεις !!
    Καλό ξημέρωμα







    1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Νικόλ μου!
      Είστε μοναδικοί! Μια συντροφιά υπέροχη και αληθινά ζεστή!

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Να τα εκατό στήσει το σπιτικό σου με χιλιες και πλέον αναρτήσεις χίλια και πλέον μέλη χίλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Marilise μου, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Σε φιλώ! ♥

      Διαγραφή
  16. Ρούλα μου, χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα στις μπολγκογειτονιές και κάνεις το πέρασμά μου σ' αυτές πολύ ευχάριστο!
    Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου και να είσαι γερή να μοιράζεσαι μαζί μας ομορφιές!!!
    Σε φιλώ γλυκά, με την αγάπη μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου,
      Και δική μου η χαρά που επισκέπτομαι το τόσο πλούσιο σε ενημέρωση και πληροφορίες σπιτικό σου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου και τη φιλία σου!

      Φιλιά πολλά, Μαρίνα μου! ♥

      Διαγραφή
  17. Να ζήσεις blog της Ρούλας μας και χρόνια πολλά, διάσημο να γίνεις με άρθρα πολλά, παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως και όλοι να λένε τι ιστότοπος είναι αυτός.
    Να χαίρεσαι τον διαδικτυακό σου χώρο Ρούλα μου και να περνάς πάντα υπέροχα εδώ, με έμπνευση, με χαμόγελα, με αγάπη.
    Σε γλυκοφιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :s Α! Τι ωραία! Του τραγούδησαν! :s

      Σ΄ευχαριστώ για το τραγουδάκι και τις ευχές, Διπλανούλα μου!
      Όσο είστε εσείς, υπέροχα θα περνώ! Κι όσο υπάρχουν οι γωνίτσες σας, υπέροχα θα περνούμε όλοι!
      Να είσαι καλά, Μαρίνα μου!
      Πολλά γλυκά φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά εύχομαι και πάντα ομορφιές να βγαίνουν από το "σπιτικό σου"
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντένη μου,
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!

      Τους χαιρετισμούς και την αγάπη μου στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού!

      Διαγραφή
  19. τα 100 είναι πάντα λίγα που λέει και το tomary μου!!
    γερό και καλότυχο το μπλογκάκι σου,να μας συντροφεύει,και να ατενίζουμε το μέλλον παρέα,με σκέψεις και όμορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με το tomary!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, Νικολέτα! Να 'μαστε καλά, να έχουμε εμπνεύσεις, να δημιουργούμε, να τις μοιραζόμαστε! :p

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά!
    Να χαίρεσαι το βλογ σου!
    Να το δεις όπως επιθυμείς!
    Πάντα να σου δίνει χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Άννα μου!
      Επιθυμώ να “βρισκόμαστε” και να τα “λέμε”! Χαρά μού δίνετε εσείς!

      Διαγραφή
  21. Αμοιβαία τα αισθήματα.
    Καλή συνέχεια στο ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μας ταξίδια, λοιπόν, Πέτρο!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  22. Να τα χιλιάσει η γατούλα! Πόσο μου αρέσει το blog σου κάθε φορά που το επισκέπτομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Ανυπομονώ να γιορτάσει και το δικό σου τα γενέθλιά του!
      (Δράττομαι της ευκαιρίας να γράψω κι εδώ πόσο όμορφο και “ζεστό” το έφτιαξες!)

      :t

      Διαγραφή
  23. Κι εμείς χαιρόμαστε που σε γνωρίσαμε Ρούλα μου! Μας ξεστραβώνεις και μας επιμορφώνεις με τα σπουδαία κείμενά σου. Μπορεί ο χρόνος να είναι περιοριστικός για να σταθώ με προσοχή σε όλα σου τα γραπτά αλλά το στίγμα σου μου έχεις αφήσει για τα καλά! Τα γραπτά είναι ο καθρέφτης της ψυχής μας και μας φέρνουν κοντά όσο μακριά κι αν βρισκόμαστε!

    Να είσαι γερή να γράφεις πάντα και να σε καμαρώνουμε σε ακόμα μεγαλύτερα πονήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσα να γράψω πολλές αράδες για καθέναν ξεχωριστά και για όλους μαζί, εσάς, μα θα το συνοψίσω στο ότι είμαι τυχερή που σας “γνώρισα” και που βρίσκεστε εδώ!

      Σ' ευχαριστώ πολύ, Ανδρομεδούλα μου! :g

      Διαγραφή
  24. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ιχνηλάτη!
      Βάλσαμο οι ταξιδεμοί στα βουνά σου! Χαίρομαι ειλικρινά που σε “γνώρισα”.

      Διαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: