Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2015

Τα βραβεία της καρδιάς*


*Της Χριστίνας και της Κατερίνας

Θυμάμαι, παλαιότερα — γύρω στο 2010 +/− όταν ήμουν η blogger “πίσω” από το «Μολύβι και Χαρτί» — τα βραβεία στην blog-ό-σφαιρα ήταν πολύ διαδεδομένα. (Οι παλαιότερες/οι εξ υμών θα το θυμάστε, επίσης).
Βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου / καλαίσθητου / χιουμοριστικού / μαγειρικού / DIY blog, βραβείο δημιουργικότητας. βραβείο φιλίας, “δωράκια” (για ν' αναφέρω μερικά μόνο).

Στη συνέχεια και επανερχόμενη μετά από καιρό, αλλά για πολύ λίγο (με τις «Ιστορίες της Μέρας και της Νύχτας»), παρατήρησα πως οι βραβεύσεις ήταν αραιές έως −σχεδόν− ανύπαρκτες. Κύκλος; Νέες συνήθειες στο blogging; Κορεσμός;

Έκτοτε δεν ξέρω τι έγινεॱ όμως όταν επέστρεψα, ακριβώς ένα χρόνο πριν, ξαναβρήκα παλιές, αγαπημένες παρουσίες, ενδιαφέρουσες καινούργιες ή και ιστολόγια που δεν είχα ανακαλύψει παλαιότερα. Α, ναι! Και το Liebster Award! Δεν ξέρω πόσο “παλιό” είναι στην “blog-ο-πιάτσα”, όμως, για 'μένα τουλάχιστον, ήταν ευκαιρία να γνωρίσω και ν' αρχίσω να παρακολουθώ αρκετά ιστολόγια. 

Ώσπου... η μοναδική Χριστίνα (Christina Andromeda) μας άφησε άφωνους! Δημιούργησε τα δικά της, εξαιρετικά καλαίσθητα, βραβεία, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτά και τιμώντας μας, όλους! 

Πέρα από τη δουλειά που απαιτείται για να φτιαχτούν ένα−ένα αυτά τα γραφιστικά κοσμηματάκια (όσοι ασχολούνται το γνωρίζουν), η Χριστίνα ταξινόμησε τα ιστολόγια με βάση τον προσανατολισμό τους, ώστε να λάβει καθεμία και καθένας μας ένα βραβείο αντιπροσωπευτικό!

Η Χριστίνα μας, με τίμησε με το Βραβείο Έμπνευσης:
Για τους φίλους που ξεδιπλώνουν τις σκέψεις τους μέσα από δημιουργικά άρθρα και όμορφα διηγήματα.
Christina Andromeda


Οι λέξεις που συνοδεύουν το Βραβείο, είναι: σκέψεις, έμπνευση, επιθυμία, λέξεις


Είναι φορές που οι σκέψεις μου σταματούν σαν το ρολόι του τοίχου που χρόνια με χλευάζει, με τους δείχτες του στάσιμους, σταθερούς κι εμμονικά πιστούς σε μια συγκεκριμένη στιγμήॱ εκείνην που τους καθόρισε, καταδικάζοντάς τους σε αιώνια ακινησία.
Μα άλλοτε, σαν οι λέξεις στήσουν χορό, αρχίζουν να στροβιλίζονται κι αποζητούν να ξεφύγουν από το μόνιμα ανοιχτό παράθυρο που βλέπει των εποχών τ' ατίθασα φαινόμενα... Τότε οι σκέψεις τις αγκαλιάζουν σφιχτά, με επιθυμία ερωτική και λαχτάρα. Ο χορός παύει, τα στοιχεία σμίγουν — γράμματα, κόμματα και τελείες, ψυχή, παλμοί που δυναμώνουν καθώς τα δάχτυλα παίρνουν φωτιά, κι άλλα γράμματα, και σημάδια τονικά και η παντοδυναμία της στίξης.
Κι είναι ετούτη η συμφωνία, η τόσο ειρηνική, η επανάσταση της έμπνευσης.

Χριστίνα μου, έτσι επέλεξα να μιλήσω για τις λέξεις που συνοδεύουν το βραβείο με το οποίο με τίμησες. Σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.


Κι έρχεται, λίγο μετά, η Κατερίνα (Positive Thinking Greece), με το δικό της “διαμαντάκι”, το βραβείο − δώρο «Be Authentic» — ή αλλιώς... Stay Authentic!

(...) Μιας και μου αρέσει η αυθεντικότητα, θα ήθελα να εγκαινιάσω ένα βραβείο με αυτή την λέξη και τυχαίες ερωτήσεις. Η σημασία του να είσαι αυθεντικός όταν γράφεις και μοιράζεσαι, έχει να κάνει πρώτα με σεβασμό στον εαυτό σου και ύστερα προς τον αναγνώστη.
Κατερίνα (Positive Thinking Greece)



Ακολουθεί το Ερωτηματολόγιο της Κατερίνας και οι απαντήσεις μου :

• Αν σου έλεγαν πως για μια ημέρα μπορείς να κάνεις τα πάντα ελεύθερα και δωρεάν, τι θα επέλεγες;

Θα προμηθευόμουν χιλιάδες βιβλία και θα γέμιζα τις δανειστικές βιβλιοθήκες των απομακρυσμένων χωριών και των νησιών της άγονης γραμμής.

• Τι σ'ενοχλεί περισσότερο στα social media;

Μπορώ να σου πω τι με ενοχλεί λιγότερο: το ότι δεν τα χρησιμοποιώ / επισκέπτομαι παρά ελάχιστα!
(Αν δεν βαριέσαι, σε παραπέμπω σε παλαιότερη ανάρτησή μου για περαιτέρω ανάλυση!)

• Αν ήσουν υπουργός παιδείας, τι μεταρρυθμίσεις θα εφάρμοζες;

“Πακέτο” το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας!
  1. Το σχολείο ξεκινάει μετά τα 7. 
  2. Σε σύγκριση με άλλα συστήματα, οι μαθητές του δημοτικού σπάνια δίνουν εξετάσεις ή να κάνουν εργασίες, και δεν έχουν βαθμολόγηση. 
  3. Υπάρχει μόνο ένα υποχρεωτικό τυποποιημένο τεστ, που λαμβάνει χώρα όταν τα παιδιά είναι 16 ετών. 
  4. Η διδασκαλία θετικών επιστημών ξεκινά στα 16 έτη ώστε να μπορούν οι μαθητές να διεξάγουν πρακτικά πειράματα. 
  5. Οι εκπαιδευτικοί δαπανούν μόνο 4 ώρες ημερησίως στην τάξη, και παίρνουν άδεια 2 ώρες την εβδομάδα για «επαγγελματική ανάπτυξη». 
  6. Το 43% των Φιλανδών μαθητών Λυκείου πάει σε σχολές επαγγελματικής κατάρτισης. 
  7. Όλοι οι εκπαιδευτικοί στη Φινλανδία πρέπει να κατέχουν ένα μεταπτυχιακό, το οποίο είναι πλήρως επιδοτούμενο.
(Αν δεν βαριέσαι, διάβασε ολόκληρο το άρθρο ► Φινλανδία: Μια επανάσταση στο εκπαιδευτικό σύστημα
και το παλαιότερο ► Στο σχολείο με τις κάλτσες: Το εκπαιδευτικό σύστημα της Φινλανδίας)

• Μοιράσου μαζί μας μία ξεχωριστή σου εμπειρία

Ξεχωριστή και παράδοξη! 
Θρησκευόμενο άτομο δεν με λες με τίποτα. Σέβομαι απεριόριστα την πίστη του καθενός, όμως οι επιλογές μου είναι έξω και πέρα από οποιοδήποτε θρησκευτικό πλαίσιο.
Το παράδοξο, λοιπόν, είναι πως όταν επισκέφθηκα το Σπήλαιο της Αποκάλυψης στην Πάτμο, έμεινα πάνω από μισή ώρα μέσα, κλαίγοντας γοερά, χωρίς να μπορώ ακόμη και σήμερα να το εξηγήσω, αλλά ούτε και να περιγράψω το συναίσθημα. Θυμάμαι τον τότε σύντροφό μου ανήσυχο, να προσπαθεί να με παρηγορήσει (;) κι έναν μοναχό που με πλησίασε με κατανόηση και πολύ σιγανά μού είπε «μείνε όσο θέλεις, δεν ενοχλείς κανέναν, σημασία έχει να νοιώσεις έτοιμη εσύ».

• Ένα αγαπημένο σου απόφθεγμα.

Homo sum, humani nihil a me alienum puto.
Publius Terentius Afer, “Heauton Timoroumenos” 77

(Είμαι άνθρωπος και τίποτα το ανθρώπινο δεν μού είναι ξένο).

• Το ταξίδι των ονείρων σου;


• Αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω, ποια στιγμή θα ξαναζούσες;

Δίχως δεύτερη σκέψη, τα παιδικά μου χρόνια. Μέχρι τα εννέα μου, περίπου. Μετά, έπεσαν πολλά θανατικά στην οικογένεια και μαζί μ' αυτά πέρασε ανεπιστρεπτί η αθωότητα, η αφέλεια, η ξεγνοιασιά.
Βέβαια, ίσως αδικώ μια άλλη “στιγμή” − περίοδο της ζωής μου: τα παιδικά χρόνια της κόρης μου. Ελπίζω, αν κάποια στιγμή τα επιλέξει εκείνη... να με θέλει παρέα στη δική της αναπόληση!...

• Γράψε μας ποιο τραγούδι δεν βαριέσαι να ακούς όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει.


• Μία σύντομη ευχή-μήνυμα σε κάποιον που αισθάνεται μόνος και έχει απογοητευτεί από όλα.

Το έχω χιλιο(αντι)γράψει... Μα για 'μένα είναι ίσως το πιο αισιόδοξο μήνυμα!
Κοίταξα ψηλά στον ουρανό που ήταν ακόμη φωτεινός. Είδα τα πουλιά που κάθονταν στα σύρματα του ηλεκτρικού. Τόσες και τόσες φορές έχω δει τα πουλιά στα σύρματα του ηλεκτρικού, πρώτη φορά πρόσεξα ότι τα σύρματα ήταν πέντε κι ότι τα πουλιά έμοιαζαν με νότες μουσικής.
Βασίλης Αλεξάκης, «Τάλγκο»


...Και κάπως έτσι, με Χριστίνες και Κατερίνες, “των Eλλήνων οι κοινότητες φτιάχνουν άλλο γαλαξία”...
Ε; Ανδρομέδα μου;
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2015, 02:35

27 σχόλια:

  1. Εκτιμώ τα όσα αναφέρεις εδώ αγαπητή μου Ρούλα.
    Επίτρεψέ μου να πω ότι -για μένα τουλάχιστον - δεν έχουν σημασία τα βραβεία αλλά το τί έχει να πει ο καθ΄ένας από έμάς.
    Νάσαι πάντα καλά και καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dennis,
      Ακριβώς αυτό έχει σημασία. Συμφωνώ. Τουλάχιστον, όμως, όσον αφορά εμένα, τα βραβεία της blog-ό-σφαιρας ήταν, σε αρκετές περιπτώσεις, ευκαιρία να επισκεφθώ και να γνωρίσω πολύ αξιόλογες/ους bloggers.

      Καλή εβδομάδα!
      Να είσαι καλά κι εσύ!

      Διαγραφή
  2. Το αγαπώ το "sound of silence" απλά. Ανατρίχιασα με την εμπειρία σου στο Σπήλαιο της Αποκάλυψης!
    Και αυτό που επέλεξες να κάνεις στην "free day" με έκανε να σε εκτιμήσω ακόμα πιο πολύ και δείχνει πόσο ιδιαίτερος άνθρωπος είσαι.
    Πάντα επιτυχίες και βραβεία να έχεις Ρουλίτσα μου.
    Καλή μας εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένο τραγούδι, διπλανούλα μου!
      Ακόμη και όταν δεν το ακούω, φέρνω τη μελωδία του στο μυαλό μου σαν μουσικό “χαλί” στη σκέψη μου.

      Με την Αποκάλυψη, άκρη δεν βρίσκω. Ούτε, όπως έγραψα, μπορώ να περιγράψω το συναίσθημα.

      Για όλα τα άλλα σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Με τιμούν τα όσα γράφεις.

      Σε φιλώ πολύ!
      Καλή εβδομάδα να έχεις! ♥

      Διαγραφή
  3. Θα σε συγχαρώ δια τα βραβεία, θα πάρω την ρήση Αλεξάκη για τις δύσκολες ημέρες, θα ευχηθώ καλή ημέρα και καλή εβδομάδα και θα την κάνω με ελαφρά, διότι βρίσκομαι στη μέση οικιακών εργασιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mille mercis για τα συγχαρίκια!

      Τη ρήση, ναι, να την πάρεις. Κάνει καλό κι έχει δουλέψει — τουλάχιστον σ' εμένα — σε πολύ δύσκολους καιρούς.

      Καλή εβδομάδα και σ' εσένα, Άννα!
      (Να μου προσέχεις τη Βιολάντω!)

      Διαγραφή
  4. Με έχεις συγκινήσει τόσο πολύ που δεν ξέρω τι να πω..!!
    Τόσο οι απαντήσεις σου, που ταυτίζομαι απίστευτα, όσο και τα συναισθήματα και τα τιμητικά λόγια..
    Ευχαριστώ τόσο πολύ από την καρδιά μου που αφιέρωσες χρόνο, που απάντησες με την ψυχή σου και μεταφέρεις τόσο σημαντικά μηνύματα..!! ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο «Ευχαριστώ» σ' εσένα για την τιμή και την αφορμή!

      Σε φιλώ!
      Καλή εβδομάδα, Κατερίνα μου! :g

      Διαγραφή
  5. Πόσο συγκινητική ανάρτηση.
    Γατούλα μου λύγισα με το ταξίδι των ονείρων σου ...
    κόλλησα εκεί και σε ευχαριστώ για ό,τι μου χάρισες ( και δεν το ξέρεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ιδιαίτερο και για 'μένα αυτό το “ταξίδι”, Αριστέα μου...

      [Δεν ξέρω, βέβαια, τι σου χάρισα... Ελπίζω, όμως, να έχει θετικό πρόσημο.]

      Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ, Αριστέα μου! ✽♥

      Διαγραφή
  6. καλέ ,καλέ ,καλέεεεεε τώρα έμαθα ποια εισαι! Απο τις Ιστορίες της μέρας και νύχτας! Καλέ γιατι δεν με ειδοποιάτε κι εμένα ,να ξέρω με ποιον ομιλώ!
    Το βραβείο κομμένο και ραμμένο για εσένα!Με το καλό υπουργίνα να μας αλλάξεις τα συστήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, είχα αφήσει χνάρια σε κάποιες αναρτήσεις! :d

      [Υπουργίνα...α...Α;;; Α, πα, πα!]

      Φιλιά και καλή εβδομάδα, Νάσια μου!

      Διαγραφή
    2. αν περιμενεις απο εμενα να παρω ειδηση τα χναρια ,σωθηκες!

      Διαγραφή
    3. Χνάρι το χνάρι, πάντως, τον βρήκαμε το δρόμο! :b

      Διαγραφή
  7. Πόσο υπέροχη ανάρτηση! Συγχαρητήρια για τα βραβεία,κορίτσι μου!
    Και εννοείται πως κόλλησα λίγο παραπάνω με το θέμα της Φινλανδίας! Έχω δηλώσει επανειλημμένως πως είμαι ερωτευμένη με αυτή τη χώρα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου!
    Ακούω το Sound Of Silence και σου αφήνω πολλά-πολλά ολόγλυκα φιλάκια!!! :g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ μπροστά οι άνθρωποι. Έχουν, φυσικά, κι αυτοί τα “θεματάκια” τους, αλλά σε άλλο επίπεδο. Όσον αφορά την παιδεία, τι να πει κανείς περισσότερο; Έχουν ειπωθεί και γραφτεί τόσα...

      Σ΄ευχαριστώ πολύ, Γιάννα μου!
      Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα! ♥

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου την άποψή σου για την δικτυακή σου προσφορά την ξέρεις και την έχω διατυπώσει πολλές φορές. Συνεπώς το αίσθημα για μια ακόμα διάκριση είναι απόλυτα δίκαιο.
    Να συνεχίζεις πάντα. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Γιάννη μου.
      Αμοιβαία η εκτίμηση.

      Καλό ξημέρωμα να έχεις!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη ανάρτηση!!!
    Στο μεταξύ, αν διάβαζε ένας υπουργός παιδείας όλες αυτές τις ιδέες στην ενότητα:
    • Αν ήσουν υπουργός παιδείας, τι μεταρρυθμίσεις θα εφάρμοζες;
    ..όλα θα ήταν καλύτερα (και) στην παιδεία... Το μήνυμα στο τέλος πολύ αισιόδοξο πραγματικά!
    Φιλιά πολλά Ρουλάκι μου :))


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Ξέχασα να πω ότι μου αρέσει πολύ και η εικόνα στην αρχή :)

      Διαγραφή
    2. Πετρούλα μου,
      Η Παιδεία θα έπρεπε να είναι υπόθεση διακομματικής (ή, μάλλον, υπερκομματικής) επιτροπής κι όχι κλωτσοσκούφι. (Κάτι σαν... οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η παιδεία μένει!)
      Συμφωνείς;

      A! H εικόνα! “Παραγωγής μας”, με ολίγο ζωντάνεμα στα χρωματάκια, λίγο κάτι από 'δω κι από 'κει! Σ' ευχαριστώ!

      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  10. Τι να πω Ρούλα μου! Συγκινήθηκα ιδιαίτερα στο σημείο που έγραψες για την κόρη σου, είμαι σίγουρη ότι θα σε θέλει στη δική της αναπόληση!!
    Όσο για τις μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση, είσαι μοναδική!! Εδώ να σε ενημερώσω (ίσως να το ξέρεις ήδη) πως πλέον δε διορίζονται εκπαιδευτικοί χωρίς μεταπτυχιακό ή και διδακτορικό στον τομέα της διδακτικής! Κι αυτό είναι θεάρεστο βήμα!!
    Στην Πάτμο πήγαμε φέτος το καλοκαίρι (άλλος ένας κοινός μας προορισμός, ε?) και μπορώ να κατανοήσω απόλυτα αυτό το συναίσθημα που ένιωσες. Αν διαβάσεις εκτενώς και λεπτομερώς τα γεγονότα όλα, μα όλα, θα νιώσεις ακόμα πιο δυνατά! Δυστυχώς τα διάβασα αφότου είχαμε γυρίσει, και μόνο και μόνο γι' αυτό θα ήθελα να ξαναπάω για να μπορέσω να είμαι ακόμα πιο ανοιχτή και δεκτική συναισθηματικά!
    Επίσης υπέροχη η ευχή που παράθεσες στο τέλος!!
    Πολλά φιλάκια! Εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά βραβεία ακόμα, να γνωριζόμαστε και να ανταλλάσσουμε τόσες όμορφες εμπειρίες!!
    Καλό ξημέρωμααααα!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε διάβασα τη νύχτα, Nastenka μου, μα είπα να μην απαντήσω βιαστικά.

      Όσο μπορώ παρακολουθώ οτιδήποτε έχει σχέση με το φινλανδικό σύστημα στην παιδεία. Τα επτά σημεία που παραθέτω είναι ακριβής μεταφορά από το πιο πρόσφατο άρθρο που διάβασα και στο οποίο παραπέμπω ακριβώς από κάτω.
      Όσον αφορά τον μεταπτυχιακό τίτλο... ίσως ο πιο χρήσιμος αλλά και απαραίτητος!

      Η Πάτμος έχει μια περίεργη αύρα από μόνη της. Θυμάμαι αρκετά βράδια την ομίχλη να τυλίγει το μοναστήρι−κάστρο (άλλη μαγεία κι αυτό!)
      Αξέχαστες μού έχουν μείνει εκείνες οι διακοπές, στο σύνολό τους αποτελούν εμπειρία από μόνες τους!
      Κι εγώ θα ήθελα να ξαναπάω, μάλλον για τους ίδιους λόγους που θέλεις κι εσύ.

      Με ή χωρίς βραβεία, να 'μαστε καλά και να γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον καλύτερα μέσα από τα γραπτά και τις εμπειρίες μας!

      Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!
      Να είστε καλά και οι δύο! ♥♥

      Διαγραφή
  11. Με πεθανες με τις απαντησεις σου!!!!
    Εισαι σουπερ ατομακι!Τέλος! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χαροποιεί όταν ταυτίζομαι με τους ανθρώπους που γνωρίζω, όταν ανακαλύπτουμε κοινά σημεία αναφοράς, όταν διαπιστώνουμε ότι συμφωνούμε, ταιριάζουμε!

      Σ' ευχαριστώ πολύ, πάρα πολύ!
      Φιλιά πολλά, Μαρία μου! :g ♥

      Διαγραφή
  12. Και φυσικά μόνο εσύ θα μπορούσες να μετατρέψεις μία ανάρτηση βράβευσης σε ανάρτηση ευαισθητοποίησης και απορώ πως παρέλειψα να σε συμπεριλάβω και σε αυτήν την κατηγορία βραβείων. (ένα μυαλό κουρκούτι τι να σου κάνει)

    Τι όμορφη η σύνθεσή σου με τις λεξούλες.!!!

    Το εκπαιδευτικό με προβληματίζει τόσο πολύ. Για χρόνια με καλούσαν φιλικές οικογένειες για να διαβάζω τα παιδιά τους και τόσο κλάμα και στρες δεν είχα ξαναδεί. Υπέφερα κι εγώ μαζί τους που διέκοψα πρόσφατα γιατί δεν άντεχα άλλο. Τα παιδιά υποφέρουν και δυστυχώς γονείς και σχολείο εστιάζουν μόνο σε επιδόσεις και βαθμούς. Ντρέπομαι τόσο πολύ που χάνονται έτσι τα καλύτερα χρόνια του ανθρώπου.

    Αξίζεις πολλά πολλά βραβεία Ρούλα μου κι ελπίζω να σε ανακάλυψαν μέσω αυτών καινούριοι bloggers και να εντόπισες κι εσύ ενδιαφέροντα ιστολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζεις πολλά, εσύ, Χριστίνα μου! (Ανδρομεδούλα μου —για να μην ξεχνιόμαστε!)
      Τα βραβεία σου ήταν/είναι πολύ ιδιαίτερα και μοναδικά!

      Όσο για το εκπαιδευτικό σύστημα... καμία ελπίδα! Το κυνήγι των βαθμών που ταλάνιζε και τη δική μου γενιά, σταματημό δεν έχει (θα έλεγα πως, περνώντας ο χρόνος, έχει ανεβάσει στροφές!)
      Μπορώ να φανταστώ τι βίωσες κοντά στα παιδιά και καταλαβαίνω πώς νοιώθουν (το τι ακούω από τις φίλες της κόρης μου...)

      Άλλο ένα Μεγάλο Ευχαριστώ, τόσο για το βραβείο όσο και για την παρουσία σου που κάνει ακόμη πιο πλούσια και πολύτιμη τη διαδικτυακή μας γειτονιά!

      Διαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: