Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2015

Το τιμημένο! [2]


Αν το blogging ήταν σχολείο, θα είχα μείνει από απουσίες. Fact. 
Δεν είναι όμως. Επιπλέον, εσύ είσαι πολύ εντάξει άτομο (και δεν θα μου το “χτυπήσεις”. Μάλλον!)

Μέσα στον προεκλογικό πυρετό, μια to−do−list με εκκρεμότητες, έκτακτες υποχρεώσεις, τις αναρτήσεις που προσπαθούσα — όχι πάντα επιτυχώς, για να είμαι ειλικρινής — να διαβάσω και να σχολιάσω — εδώ κι αν χάθηκε η μπάλα! — και προετοιμάζοντας την — προσεχή, ελπίζω — ανάρτηση, έλαβα το δεύτερο Liebster Award μου (θα το δεις παρακάτω) από την Iris του Mama goes Vintage! 
♥ Iris, σ' ευχαριστώ πολύ! 

Updated! 28.Σεπτ.2015 Με το Liebster Award με τίμησε και η Μαίρη, από το Mommy Jammi!
♥ Μαίρη, σ' ευχαριστώ πολύ! 

Ξεκινώ με τις απαντήσεις στις ερωτήσεις της Iris... και βλέπουμε!



1. Έχεις σκεφτεί ποτέ να αλλάξεις το όνομα του blog σου;


Ναι, στο παρελθόν. Υπάρχει σε παλαιότερη ανάρτηση... εκτενές ιστορικό των ιστολογίων μου, καθένα από τα οποία όχι μόνο είχε διαφορετικό όνομα, αλλά και διαφορετική υπογραφή! Μέσα στο μυαλό μου, ερχόταν το παραπονιάρικο, όλο απορία, βλέμμα της Roula... και δεν με άφηνε να συγκεντρωθώ και να κατασταλάξω! Τελικά, αυτή η γάτα είναι μάλλον το alter ego μου! 

2. Πόσο έχει αλλάξει η κάθε σου μέρα από τότε που πάτησες για πρώτη φορά το πλήκτρο Δημοσίευση;


Υπήρξε εποχή που ήμουν συνεπέστατη blogger και ομολογώ πως δεν άφηνα να πέσει κάτω ανάρτηση για ανάρτηση των ιστολογίων που παρακολουθούσα, σχόλιο για σχόλιο να μην απαντήσω. Ήταν μέσα μου πολύ ζωντανή η παρουσία των ανθρώπων που “συναντούσα” και με “επισκέπτονταν” ॱ νοιαζόμουν — και αρκετοί από αυτούς με νοιάζονταν — όσο για τα προσφιλή μου πρόσωπα.
Νοιώθω και πάλι έτσι, παρόλο που ο κύκλος είναι πολύ μικρότερος.
Μπορώ να πω ότι είναι πολύτιμη η επικοινωνία που αναπτύσσεται κι ίσως γι' αυτό έχω καταλήξει στο ότι προτιμώ το blogging από τα social media. 

3. Όταν δεν έχεις έμπνευση, πού καταφεύγεις για να την βρεις και να αλλάξει η διάθεσή σου;


Έμπνευση υπάρχει διαρκώς, χρόνος δεν υπάρχει πάντα ώστε να γίνει κείμενο! Επιπλέον, “εμπνέομαι” και από πολλές δυσάρεστες καταστάσεις, όμως θαρρώ πως υπάρχει περίσσεια βίας και δυστυχίας και πιστεύω πως δεν χρειάζεται να προσθέτω κάθε φορά άλλη μία “κοτρόνα” στην καθημερινότητα των ανθρώπων που επισκέπτονται το ιστολόγιό μου.
Πλέον, η θεματολογία μου είναι πιο ελαφριά από ό,τι στα παλαιότερα ιστολόγιά μου.
Η κόρη μου, τα ζωάκια μου και το χιούμορ επιδρούν καθοριστικά στην αλλαγή της διάθεσής μου, όταν αυτή βαραίνει και... γέρνει επικίνδυνα στο ναδίρ!

4. Έχεις σκεφτεί να ασχοληθείς επαγγελματικά με το blogging;


Nope! Για κάτι τέτοιο απαιτείται προγραμματισμός και συνέπειαॱ τίποτα απ' αυτά δεν είναι το δυνατό μου σημείο!

5. Ποια είναι η γνώμη σου για τους Έλληνες bloggers σε σχέση με τους ξένους;


Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι δεν θεωρώ blogs τα λεγόμενα «ειδησεογραφικά», τα οποία απλώς αναπαράγουν ειδήσεις από 'δω κι από 'κει με τη γνωστή μέθοδο copy−paste.
(Δεν μιλώ, βεβαίως, για τα ιστολόγια με επιλεγμένες αναδημοσιεύσεις).
Όσον αφορά τα opinion blogs, πιστεύω ότι έχουμε αρκετές γερές πένες (εντάξει, αρκετά γερά πληκτρολόγια!) και ο μόνος λόγος που δεν αναφέρω ορισμένα, είναι για να μην αδικήσω κάποια άλλα.
Τα DIY / deco / crafting / cooking δικά μας, νομίζω ότι βρίσκονται σε πολύ καλό δρόμο και μάλλον, στην πλειονότητά τους, δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τα αντίστοιχα ξενόγλωσσα. Έχουμε πολύ δημιουργικές bloggers, με φαντασία και ταλέντο!
Να σημειώσω, επίσης, ότι έχει βελτιωθεί σημαντικά η αισθητική των ελληνικών ιστολογίων. Αφήνουμε, σιγά−σιγά, την υπερβολή, το “μπούγιο”, τα άχρηστα widgets και επικεντρωνόμαστε στην ουσία. (Εντάξει, όχι σε όλες τις περιπτώσεις...)

6. Πόσο γεμάτη είναι η μέρα σου; Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;


Η μέρα μου χρειάζεται επειγόντως μερικές παραπάνω ώρες! Τα πώς και τα γιατί δεν ενδιαφέρουν κανέναν μια που σπάνια συναντώ “αργόσχολους/ες” bloggers.
Λίγο−πολύ στο ίδιο καζάνι σιγοβράζουμε, λοιπόν!
Τον ελεύθερο χρόνο μου τον ξεκλέβω από τον ύπνο μου. Οπωσδήποτε θα διαβάσω και, εννέα στις δέκα φορές, θα λύσω κάποιους γρίφους σε παιχνίδια στον υπολογιστή μου. Όσο πιο πολύπλοκοι και απαιτητικοί, τόσο πιο πολύ με χαλαρώνουν.

7. Σε ένα όνειρο πού θα ταξίδευες; Σε ποια χώρα θα ήσουν και τι θα ήθελες να κάνεις;


Αμ, έλα που δεν μου έρχεται κατά παραγγελία! Όλο στη Νέα Υόρκη με βγάζει, δεν θέλω βρε πουλάκι μου, μπα! Φωνή βοώντος εν τη ερήμω!
Αν ήταν στο χέρι μου θα ταξίδευα στις ελβετικές Άλπειςॱ συγκεκριμένα στο Lauterbrunnen, το οποίο το λες μεγάλο χωριό ή μικρή κωμόπολη. Θα 'θελα να ζήσω εκείॱ απλά, πολύ απλά... (Σαν την «Χάιντι, το κοριτσάκι των Άλπεων», ένα πράγμα!)


8. Το ποτήρι το βλέπεις μισοάδειο ή μισογεμάτο;


Είμαι ρεαλίστρια, το βλέπω ακριβώς όπως είναι: μέχρι τη μέση.

9. Διάλεξε: ελληνική, μεξικάνικη, ή ασιάτικη κουζίνα;


Ελληνική 40%. Μεξικάνικη 35%. Ασιατική 25%.

10. Αγαπημένο σου στυλ διακόσμησης;


Στο σπίτι μου το στυλ είναι κλασικό, διότι με κάνει να νοιώθω ζεστασιά! Κυρίαρχο υλικό το ξύλο, αλλά έχω αποφύγει τα αντικείμενα που θα φόρτωναν το χώρο — και το μάτι!
Στην κουζίνα έκανα... παρασπονδία, επιλέγοντας στυλ country, το οποίο κυριολεκτικά λατρεύω.


...Και κάπου εδώ, αρχίζουν τα δύσκολα! Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά επειδή δεν έχω κατορθώσει να επισκεφθώ και να αρχίσω να παρακολουθώ όσα ιστολόγια θα ήθελα, μόλο που συχνά “πέφτω” σε πολύ αξιόλογες παρουσίες στους σχολιασμούς, επισκεπτόμενη τα — ήδη — φιλικά... λημέρια!
Ακόμη πιο δύσκολο το κάνει το γεγονός ότι θα πρέπει το Liebster Award να πάει σε νέους bloggers, με followers < 200!

Οι κανόνες του βραβείου είναι:


1. Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
2. Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
3. Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις  και έχουν λιγότερο από 200 followers. Ενημέρωσε τους για το βραβείο. (Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε.)
4. Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
5. Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.

Θα ήταν χαρά μου να παραλάβουν το...

...οι παρακάτω αγαπημένοι φίλοι και φίλες (η σειρά δεν έχει καμία σημασία) :

1. Iris ★ Mama goes Vintage
2. Настенька (Nastenka) ★ Midnight in Brussels
3. Μαρίνα & Όλγα ★ Το e−Περιοδικό μας
4. Γιάννης ★ Cinefil
5. Άννα ★ Σιγά τ' αβγά
6. Dennis ★ Τα Εφτάνησα
7. Rylie ★ Peppery Chaos
8. Μαμά του Φατσουλίνου! ★ Little Box of Luv
9. Vicky & Georgia ★ Our Athens... Μια φωτογραφία για την Αθήνα
και τέλος,
10. Μαρίνα (Διπλανούλα) ή Η Blogger της Διπλανής Πόρτας ★ ...Η οποία έχει κλείσει το blog της, όμως επειδή θέλω να ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα επιστρέψει κοντά μας... θα την περιμένω να το παραλάβει!

Οι δικές μου ερωτήσεις είναι:


1. Τι σε ώθησε να ξεκινήσεις το blogging;
2. Μια χαρούμενη ή συγκινητική εμπειρία σου ως blogger.
3. Κινηματογράφος, θέατρο, τηλεόραση ή [ταινίες - σειρές στο] διαδίκτυο;
4. Ένα βιβλίο που διάβασες και σε εντυπωσίασε ή σε απογοήτευσε.
5. Βράδυ. Ψυχαγωγία ή περισυλλογή;
6. Αγαπημένος προορισμός στην Ελλάδα ή αλλού. Τι σε “τραβά” εκεί;
7. Η γυναίκα είναι... (συνέχισε τη φράση)
8. Ο άντρας είναι... (συνέχισε τη φράση)
9. Αν σ' ένα ταξίδι σου έπρεπε να πάρεις μαζί σου πέντε αντικείμενα μόνο, ποια θα ήταν αυτά;
10. Το πιο κοντινό κι αγαπημένο σου πρόσωπο είναι...;

Επειδή είναι μια ώρα δύσκολη... θα περάσω εν ευθέτω χρόνω να σας ενημερώσω για το βραβείο σας. (Αυτός ο... εύθετος χρόνος τοποθετείται — εκτός απροόπτου — μέσα στο Σαββατοκύριακο).

Με την αγάπη και τους ασπασμούς μου!
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2015, 03:44

32 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο, γλυκιά μου... Χάιντι!!!
    Πολύ όμορφες και οι απαντήσεις σου αλλά και οι ερωτήσεις που θέτεις!
    Σε φιλώ πολύ και να μου προσέχεις τις πηγές έμπνευσής σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    :g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Γιάννα μου!
      Η μία πηγή έμπνευσης κοιμάται, η άλλη έχει κροτοφοβία — γενικά, πάντως, σε καλό δρόμο βρισκόμαστε!

      Πολλά φιλιά και όμορφη Κυριακή να έχεις! :p ♥

      [img]http://roulathecat.gr/rtc/variouspics/rtc_hd.jpg[/img]

      Διαγραφή
  2. Γατούλα μου ξεκινώ από το τέλος ( κι ανάποδα σαν καρκινάκι που είμαι): Η Blogger της Διπλανής Πόρτας έχει επιστρέψει στη Wordpress..έχεις χάσει επεισόδια :)))
    Εγώ που σε θυμάμαι από παλιά, δεν έχεις αλλάξει στο παραμικρό. Είσαι γλυκιά και ευγενική ψυχή , με υπέροχο γραπτό λόγο και συγκινητική στις ιστορίες σου, πάντα!
    Μου άρεσαν οι ερωτήσεις που διάλεξες για τους βραβευμένους σου!
    Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ!

    (οι φίλοι δεν παίρνουν παρουσίες... αλλά μετρούν την αύρα και τη ψυχή!)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια, επέστρεψε η Μαρίνα μας;! :a Θα επικοινωνήσω μαζί της πάραυτα, λοιπόν!

      Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια, Αριστέα μου!...
      Να περάσεις όμορφα και δημιουργικά την Κυριακή σου!

      ♥ Φιλάκια πολλά! ♥

      [Δίκιο θα πρέπει να 'χεις, γι' αυτό σας αισθάνομαι κοντά μου ακόμη κι όταν χανόμαστε, έστω και προσωρινά...]

      Διαγραφή
  3. Ω! Σε καλή μεριά το βραβείο και μιλ μερσί για την τιμή που μου κάνεις και μου το δίνεις!
    Μου έδωσε ένα ακριβώς ίδιο και ο κ. Κονταρίνης από τα Επτάνησα, αλλά με τις βασικές ερωτήσεις, οπότε θα συμπεριλάβω και τις δικές σου ερωτήσεις και θα κάνω μία ανάρτηση, η οποία τελειωμό δεν θα έχει (όπως το παρόν σχόλιο, καλή ώρα), αλλά βραβείο είναι αυτό και δεν θα πειράξει που θα είναι ποστ-σεντόνι!
    Λέω να την δημοσιεύσω την Τρίτη, καλώς εχόντων των πραγμάτων.
    Ευχαριστώ και πάλι!
    Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης σε καλή μεριά, Άννα!
      Εν αναμονή της — είμαι σίγουρη — σούπερ ανάρτησης!

      Να είσαι και να περνάς καλά! :p

      Διαγραφή
  4. Αχ αυτός ο χρόνος που ποτέ δεν είναι αρκετός...πόσο σε καταλαβαίνω!
    Τώρα θα μου πεις στο χρόνο κόλλησες?...αφού σε νιώθω να μην το πω?
    Συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου, αλλά και οι ερωτήσεις που κάνεις εσύ!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ, κι εγώ στο χρόνο θα κολλούσα, Μαρία μου!
      Τυχαία, νομίζεις, έγραψα πως λίγο−πολύ σιγοβράζουμε όλοι στο ίδιο καζάνι...;

      Σ΄ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ!
      Να περάσεις μια πανέμορφη Κυριακή, γεμάτη εικόνες! :g

      Διαγραφή
  5. Χάϊντε να φύγουμε Ρούλα μου για τα βουνά.
    Θα με πάρεις μαζί σου;
    Να κάνω την Κλάρα ή ακόμα και τον βοσκό Πέτερ.
    Ότι να'ναι, φτάνει να βγούμε στο οξυγόνο...
    Ρούφηξα τις απαντήσεις σου και είναι σαν να γνώρισα λίγο παραπάνω μέσα απ' αυτές.
    Συγχαρητήρια για το βραβείο και εύχομαι καλή συνέχεια στο παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φύγουμε, Μαρία μου! Να πάρουμε τα βουνά!
      Dort in den hohen Bergen, που λέει και το τραγουδάκι!

      https://www.youtube.com/watch?v=Pu7MjOd0o0Y

      (Έγραψα «ψηλά βουνά»... και θυμήθηκα πως το ομότιτλο βιβλίο του Ζαχαρία Παπαντωνίου το είχαμε στην ύλη μας, σε μια από τις τάξεις του Δημοτικού. Μάλλον από 'κει άρχισα να ονειρεύομαι βουνά...)

      Σ΄ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Καλή σου μέρα αγαπητή μου φίλη.
    Σ΄ευχαριστώ για το βραβείίο σου.
    Μόλις την περασμένη εβδομάδα είχα ένα από το e-periodiko.
    Εκτιμώ την προσφορά σου και σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ντένη!
      Και να μας ταξιδεύεις μαγικά στα αγαπημένα σου (και “μας”) Επτάνησα!

      Σ΄ευχαριστώ πολύ!
      Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  7. Καλέ ναι, επέστρεψα και θα μείνω (φτύστε φτύστε μην με ματιάξουν)
    Ευχαριστώ γάτα μου για το βραβείο, οι ερωτήσεις μία και μία και θα χαρώ να τις απαντήσω!!!!!! :D
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, βρε πουλάκι μου! Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε!
      :l back!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Βρε καλωστη βρε καλωστη! Λάτρεψα τις απαντήσεις σου!!!!
    :D
    Αντε γραψε μας καμια αναρτησουλα να γελασουμε βρ κοριτσι μου!!!! αφου το χεις! :)
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε κι εσένα, Μαρία μου! ♥
      Έχω προγραμματίσει κάτι... μη γελαστικό, αλλά έχουμε και μια Βιολέτα (που έχει πιάσει αράχνες, η καημένη!) οπότε, κοντός ψαλμός αλληλούια!

      Σ' ευχαριστώ που πέρασες!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα! :g

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Ρούλα!! Χαιρόμαστε που σε γνωρίζουμε καλύτερα μέσα από τις απαντήσεις σου, γιατί μαρτυρούν ένα πολύ ζεστό και δημιουργικό άνθρωπο και ειλικρίνεια, που μας αρέσει πολύ!
    Να είσαι πάντα καλά, ευχόμαστε πολλά πολλά ακόμα σε όλα τα επίπεδα και σ' ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας, που μας δίνεις αυτή την υπέροχη πάσα αγάπης! Με χαρά θα απαντήσουμε στις πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις σου!
    Φιλιά πολλά
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια μου,
      Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

      Σας ευχαριστώ, επίσης, για την αποδοχή τού Liebster Award και θα περιμένω με χαρά τις απαντήσεις σας, ώστε να γνωριστούμε ακόμη καλύτερα!

      Καλή εβδομάδα να έχετε!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  10. Μπράβο ρε Ρούλα! Πάντα τέτοια! Έχω να πω ότι αν μπορούσα, θα άφηνα το blogging (εντάξει, όχι τελείως.. :) και θα έκανα ταξίδια παντού! Παρεμπιπτόντως, στις Άλπεις έχω πάει και είναι ένα όνειρο... Φιλάκι γλυκό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου,
      Σου εύχομαι να πραγματοποιηθεί το όνειρό σου (και γιατί να τ' αφήσεις το blogging; Ευκαιρία για ένα, εξ ολοκλήρου, ταξιδιωτικό ιστολόγιο!)
      Άσ' τα, μαγεία οι Άλπεις, μαγεία τα βουνά — γενικότερα... Το 'χετε καταλάβει ότι έχω ένα θέμα με τα βουνά, δεν ξέρω από πού μου προέκυψε το... ορεσίβιο!

      Όμορφη εβδομάδα να έχεις!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  11. Αν και καθυστέρησα αρκετά και ήδη είχες παραλάβει το βραβείο σου, εγώ σου το στέλνω ξανά διότι έχεις υπέροχο blog!! http://www.mommyjammi.gr/2015/09/liebster-awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :l Μαίρη!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το Liebster Award (παρόλο που η ανάρτηση είχε ήδη γίνει, έκανα το σχετικό update) και για τα καλά σου λόγια!

      Θα είναι χαρά μου να τα λέμε τόσο εδώ όσο και στο δικό σου διαδικτυακό σπιτάκι!

      Την καλημέρα μου! :a

      Διαγραφή
  12. Ρούλα μου σε ευχαριστώ κυρίως για την εκτίμηση να με επιλέξεις.. αλλά πιο πολύ σε ευχαριστώ γιατί μέσα από τις απαντήσεις σου ένιωσα ότι ταιριάζουμε σαν άνθρωποι. Συγχαρητήρια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίρις μου,
      “Ερωτεύτηκα” το blog σου με την πρώτη ματιά, από την πρώτη κιόλας επίσκεψη! Η γραφή, το γούστο, όλο αυτό το έκδηλο κέφι για καθετί με το οποίο καταπιάνεσαι. Η χαρά της ζωής. Ό,τι άλλο και να γράψω θα 'ναι πλεονασμός.

      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Την καλημέρα και τα φιλιά μου! :g

      Διαγραφή
  13. Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου, Ρούλα μου, και μου άρεσαν και όσες δικές σου έβαλες! Στις Άλπεις πέρασα με τρένο, ήταν μαγευτικά, σαν παραμύθι! Λεφτά να'χαμε και όλο ταξίδια θα κάναμε...
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με θυμήθηκες και με τίμησες!! Είμαι λίγο στον κόσμο μου αυτόν τον καιρό (ακόμα δεν έχω συντονιστεί με το μπλογκ μετά από κάποιο διάστημα αποχής) και τα έχω λίγο χαμένα με τις αναρτήσεις.. Ελπίζω να συντονιστώ ξανά!!
    Η σχετική ανάρτηση πολύ σύντομα! Ευχαριστώώώωωωωω!!
    Φιλάκια πολλάάάααα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου,
      Απαντώ λίγο... ανορθόδοξα καθώς, ήδη έχω διαβάσει την ανάρτησή σου! (Έρχομαι ξανά για σχόλιο!)

      Σ' ευχαριστώ πολύ που αποδέχτηκες το Liebster Award!
      ♥ Πολλά πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  14. Απο βραβείο σε βραβείο πάω και το δικό μου απο οτι φαίνεται δεν πρόκειται να το απαντήσω ποτέ!
    καλώς σε βρίσκω,Χαίρομαι πάντως που έτυχα εδώ μιας και για πρώτη φορά στα μέρη σου έμαθα αρκετά!
    την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθατε (δύο είστε, σωστά;!)

      Με... ένα μήνα καθυστέρηση, η απάντησή μου —ασχολίαστο, παρακαλώ!

      Καλό Σαββατοκύριακο! :a

      Διαγραφή
  15. Δεν θα σχολιάσω λοιπόν τίποτα για την αργοπορημένη απάντηση σου...
    όχι όχι όχι!!

    καλησπέρα Ρούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: