Σάββατο, 1 Αυγούστου 2015

Ραντεβού το Σεπτέμβρη!


Καλοκαιρινό τύπο δεν με λες εύκολα. Αλλά όπως με καθετί στη ζωή μας, έμαθα να εκτιμώ το καλοκαίρι όταν άρχισαν να μου λείπουν οι ομορφιές και οι... αρετές του. Όταν έπαψαν να είναι δεδομένες οι διακοπές, οι ξένοιαστες μέρες — λίγες ή πολλές, δεν έχει σημασία — όταν οι, πάσης φύσεως, υποχρεώσεις συσσωρεύτηκαν σε μια ντάνα που έπιασε ταβάνι.

Πέρσι, τέτοιες μέρες, αποφάσισα να την κάνω την αποκοτιά! Επίμονη πρόσκληση στην οποία έως τότε άφηνα αόριστες απαντήσειςॱ “ίσως”, “μπορεί”, “θα δούμε”. (Όταν δε, η πρόσκληση προέρχεται από συγγενικά πρόσωπα, κινδυνεύεις και να παρεξηγηθείς άθελά σου!)

Αρχική πρόθεση ένα πενθήμερο που έγινε εβδομάδα.
Φέτος, θα είναι δεκαήμερο!


Από Δευτέρα, λοιπόν, θα λιάζομαι κάτω από μια απ' αυτές τις ομπρέλες. Σε μια παραλία κοντινή, μη φανταστείς...
Όμως, σημασία δεν έχει ποιος άνεμος μας φυσά, ποιος ουρανός μας κοιτάζει, πόσα χιλιόμετρα ή μίλια μας χωρίζουν από την έδρα μας.

Για 'μένα, σημασία έχει πάνω απ' όλα ότι θα 'μαι κοντά στην κόρη μου (η οποία, η πονήρω, βρίσκεται εκεί ήδη ένα μήνα!) και κοντά σε ανθρώπους με τους οποίους συγγενείς μας έκανε η ζωή και όχι το αίμα. Και που, παρ' όλα όσα κάποτε μας χώρισαν, η ανθρωπιά και η αγάπη στάθηκαν πάνω από κάθε προσωπική ιδεοληψία και πέρα από κάθε κοινωνική προκατάληψη.
Πρόκειται για σχέσεις που δοκιμάστηκαν στο χρόνο και σε κάθε άλλο παρά “κανονικές συνθήκες”.
(Και, κάπως έτσι, να συμπληρώσω... εκτιμάς και την αγάπη σε κάθε της, σχεδόν, μορφή.)


Θα πίνω τον, όχι και πολύ πρωινό, καφέ μου χαζεύοντας τα τερτίπια του Αυγουστιάτικου καιρού. Πέρσι, φερ' ειπείν, πήγα με καύσωνα και δυο μέρες μετά, έκανε ένα μπουρίνι... άλλο πράγμα!

Το απογευματάκι, καθώς ο ήλιος θα βυθίζεται προς τη θάλασσα, το πιθανότερο είναι να βγάζω πάλι αποτυχημένες φωτογραφίες “ζουμάροντας” από τη βεράντα με το κινητό — πλήρης αστοχία, όπως βλέπεις από το αποτέλεσμα!


Είναι δε, τόσο βιαστική αυτή η διαδρομή του ήλιου που ίσα και προλαβαίνει κανείς να ετοιμαστεί για τη βραδινή περαντζάδα στη μικρή παραλία.

Τα φώτα ανάβουν σιγά−σιγά κι οι πραματευτάδες απλώνουν τους “θησαυρούς” τους. (Να σου πω κι ένα μυστικό; Να στο πω! Η Roula, πέρσι, επέστρεψε μ' ένα σκασμό κρεματζούλια και, καταπώς φαίνεται, θα υποκύψει και φέτος στον πειρασμό!)


(Άσ' το μάνα μ'! Μην τη σχολιάσεις τη φωτογραφία! Το 'γραψα πιο πάνω, η καψερή!)

Λάπτοπ δεν θα πάρω μαζί, φέτος. Είδα και πέρσι που το ζαλώθηκα... (Τέτοια περιφρόνηση, ούτε στον εχθρό μου!)
Αντίθετα, σκέφτομαι να τιμήσω άνευ τύψεων τους ουζομεζέδες και τα σαγανάκια! 


Και για να μη λες ότι είμαι “πεζή”, η γάτα, θα σ' αποχαιρετίσω με μιαν αυγουστιάτικη φεγγαράδα και θα σου ευχηθώ να περάσεις όσο πιο όμορφα μπορείς τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού!


Καλήν αντάμωση το Σεπτέμβρη, λοιπόν!

___________________________________________
Εκτός από την πρώτη φωτογραφία, με το καρπούζι, την οποία βρήκα googl−άροντας, οι υπόλοιπες είναι από τις περσινές, ολιγοήμερες διακοπές μου.
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Σάββατο, 1 Αυγούστου 2015, 21:35

19 σχόλια:

  1. Εδώ είχε καύσωνα μέχρι που έπιασε μπουρίνι και τρελάθηκε το σύμπαν στον αέρα και στη βροχή (και στο χαλάζι) και μετά συνέχισε με καύσωνα...καμιά ελπίδα!!
    Καλά να περάσεις Ρούλα μου και να μας φέρεις κι άλλες φωτογραφίες!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά ελπίδα, Μαρία μου, όπως το λες!
      Ειδικά όταν περιμένει κανείς λίγη δροσιά, μετά από βροχή, κι αντ' αυτού... βράζουν οι πλάκες και το χώμα καθώς στεγνώνει το νερό!

      Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου!
      Καλό μήνα και φιλιά πολλά! :g

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα σου εύχομαι και σίγουρα θα είναι καλός αφού θα βρίσκεσαι με την κόρη σου , με συγγενικά και δοκιμασμένα πρόσωπα , σε θάλασσα και χαλαρά!!!!
    Εμείς οι εντός των τειχών , θα περιμένουμε την επιστροφή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Νικόλ μου!
      Κάποτε, όχι πολλά χρόνια πριν, τα... τείχη ήταν επιλογή! (Τη φχαριστιόσουν, βρε παιδί μου, την Αθήνα τον Αύγουστο).Τώρα, θέλοντας και μη, τα κουβαλάμε μαζί μας (μέσα στις αποσκευές μου, θα 'χω την έννοια όσων αφήνω πίσω).

      Με το καλό να “ανταμώσουμε” και πάλι!
      Να είσαι καλά!
      Σε φιλώ! :g

      Διαγραφή
  3. Αχ Ρούλα μου να ευχηθώ από καρδιάς, Καλό μήνα και επίσης Καλές διακοπές......! να τις χαρείτε γιατί είναι πολύτιμες ειδικά στις μέρες μας. Φιλιά και τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Γιάννη μου!
      Πολύτιμες, πραγματικά... κι η φιλοξενία, ευλογία.

      Με το καλό να τα ξαναπούμε!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Να περάσεις υπέροχα Ρούλα μου και να απολαύσεις το κοριτσάκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου!
      Να είσαι καλά!
      Σε λίγο καιρό... και πάλι εδώ θα τα λέμε!
      Φιλιά πολλά! :g

      Διαγραφή
  5. Καλές διακοπές Ρούλα!! Να περάσεις όμορφα, να ξεκουράσεις το κορμί σου, να χαρείς τους αγαπημένους σου και να γεμίσεις το μυαλό και την καρδιά σου με όμορφες εικόνες γιατί μας περιμένει ένας δύσκολος χειμώνας και πρέπει να αντέξουμε!! Τα κορίτσια του OurAthens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια μου,

      Τι ωραίο και τρυφερό το κατευόδιο σας ♥ για τις διακοπές μου!
      Θα μαζέψω τις εικόνες, την ομορφιά και τον ήλιο... όλα μαζί σ' ένα πουγγί που θ' ανοίγω κάθε φορά στα δύσκολα που έρχονται. Ακριβοδίκαια θα προσπαθώ να τα μοιράζω μ' όποιο τρόπο μπορώ, για να 'χουμε όλες και όλοι από λίγο. Μαζί.

      Σας ευχαριστώ πολύ!
      Να είστε και να περνάτε καλά!
      Φιλιά και στις δυο σας! ♥

      Διαγραφή
  6. Πιες κι ένα ουζάκι στην υγειά μας κι ας τσουγκρίσουμε νοερά τα ποτήρια μας Ρουλάκι μου.
    Καλές και ξεκούραστες διακοπές να περάσεις και με το καλό να ανταμώσουμε πάλι τον Σεπτέμβρη!

    Υ.Γ. Μη ξεχάσεις και το μεζέ ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο ένα;
      Όλα στην υγειά σας!

      Με το καλό να ξανανταμώσουμε!

      ΥΓ. :b

      Διαγραφή
  7. Γεια σου όμορφη γατούλα! Εύχομαι να περνάς τέλεια στις διακοπές σου και κυρίως χαλαρά. Όσο αυτό γίνεται με ένα παιδί! Πιες τα ουζάκια σου, κάνε τις βουτιές σου και εδώ θα μας βρεις πάλι... να τα λέμε από δω και πέρα!!! Φιλάκια πολλά ♡ ♡ ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο ωραίες είναι αυτές οι συγγένειες κι αν υπάρχουν και κάποιες διαφορές αυτό σημαίνει πώς η αγάπη είναι πιο δυνατή. Να περάσετε υπέροχα και με το καλό από Σεπτέμβρη θα ανταλλάζουμε καρτ ποστάλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε, άσε κάτω το laptop και φάε κάνα σαγανάκι γεμιστό και για εμάς!!!
    ;-)
    Να περάσεις υπέροχα, κορίτσι μου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύχομαι καλά να περάσεις, αγαπητή μου φίλη.
    Μόλις χτες γύρισα από μια περιπλάνηση σε πολλά μέρη.
    Πέρασα υπέροχα.
    Θα τα πούμε τον Σεπτέμβρη.
    Καλά να περάσεις και χρόνια πολλά για την Παναγιά μας που γιορτάζει αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα!!Μόλις βρήκα το μπλογκ σου και περιμένω φθινοπωρινή ανάρτηση :)
    Να τονίσω οτι έχω μια αδυναμία στις γάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανδρομεδούλα μου! Γιάννα μου, Ιχνηλάτη, Dennis!
    Σας ευχαριστώ που περάσατε!

    Iris και Μαρίνα :l

    Φιλιά σε όλες και όλους κι ελπίζω, τώρα που το φθινόπωρο μας έφερε (ή φέρνει και τους τελευταίους) πίσω, να τα λέμε! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: