Παρασκευή, 6 Φεβρουαρίου 2015

Το τιμημένο!


Και να που γύρισα... έστω κι αργά —και μ' ένα δίλημμα μεγαλούτσικο: το βραβείο ή το cλopyright; Το πρώτο αφορά τις Ευχαριστίες μου σ' εσένα που με τίμησες ενώ το δεύτερο σχετίζεται μ' ένα θέμα που —δυστυχώς— όπως κατάλαβα, μας έχει ταλανίσει όλους —κάποιους λιγότερο, κάποιους πολύ.

Μια που η παλιά χρονιά με άφησε επεισοδιακά δίνοντας σκυτάλη στην καινούργια που είπε να μη χαλάσει την... παράδοση (τα πιο πολλά στα έχω ήδη διηγηθεί) κι ο καιρός προχωρά... επέλεξα να γράψω για το βραβείο και παράλληλα να προετοιμάζω και το θέμα για το κάλεσμα της αγαπημένης Διπλανής!

Καταρχάς, Σ' Ευχαριστώ από καρδιάς :
♥ Μαρία (me Maria)
♥ Γιάννη (Giannis Pit)
♥ Διπλανή (μου/μας) Μαρίνα

Είδα πως σχεδόν όλοι έχουμε βραβευτεί, άρα δεν έχω κάπου συγκεκριμένα να το “απονείμω”... γι' αυτό, ανταποδίδω στη Μαρία, το Γιάννη, τη Μαρίνα και το χαρίζω σε όποια/ον φίλη/ο blogger δεν το έχει ακόμη λάβει!


1. Γιατί δημιουργήσατε το blog σας;


Ποιο απ' όλα;! (Και όχι, δεν αστειεύομαι! Αν δεν με πιστεύεις και αν δεν βαριέσαι, ρίξε μια ματιά εδώ). 
Μου αρέσει να γράφω και να μοιράζομαι τις σκέψεις μου. Τόσο απλά! 
Η αλήθεια είναι πως δεν μου “βγαίνει” όπως ακριβώς το είχα φανταστεί, κι αυτό γιατί η ζωή μου είναι αρκετά περίεργη, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να διαχειριστώ το χρόνο μου με τον τρόπο που θα ήθελα. 

2. Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;


Το ίδιο ακριβώς με ό,τι με απογοητεύει: οι άνθρωποι. Έχω “γνωρίσει” εξαιρετικά, ειλικρινή άτομα, με θαυμάσιες απόψεις και αντιλήψεις, έχω διαβάσει υπέροχα γραπτά.
Ισχύει και το αντίθετο, αλλά γιατί ν' ασχοληθούμε μ' αυτό;

3. Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;


Συνήθως... χαζεύω διαβάζοντας! Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να ασχολούμαι μέρες με κάτι που με ενδιαφέρει ή μου έχει τραβήξει την προσοχή. Στις περιπτώσεις αυτές, βγαίνουν τα “αφιερώματα” (όπως, για παράδειγμα με τη Nelly's, τα... Μήλα, τα Έθιμα του Δωδεκαημέρου).
Άλλοτε, με “τραβάει” η επικαιρότητα (έχουμε τα πρόσφατα προεκλογικά και μετεκλογικά) αν και δεν είναι, μάλλον, το δυνατό μου σημείο αφού μέχρι να ολοκληρώσω ένα τέτοιο κείμενο, συνήθως γίνεται ανεπίκαιρο!
Τέλος, αυτό που αγαπώ περισσότερο απ' όλα, είναι οι Ιστορίες μου... (Παλαιάς κοπής, Κυριακή στο Ζάππειο και... έπεται συνέχεια!)
Α, ναι! Ξέχασα... Έχουμε και τη “Βιολέτα”!

4. Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;


Μα, ο διάλογος είναι η πιο υγιής μορφή επικοινωνίας! Ιδέες κι απόψεις “στο τραπέζι”, στοιχεία, πληροφορίες, τρόπος ζωής... Πόσο ίδια αλλά... διαφορετικά, βιώνει καθένας μας την καθημερινότητά του. Προβλήματα, αδιέξοδα, αλλά και λύσεις.
Επί προσωπικού, να πω ότι δεν καταφέρνω όπως παλαιότερα ή και όσο θα ήθελα, να συμμετέχω. Είναι απ' αυτά που, πιο πάνω, έγραψα πως δεν μου βγαίνουν όπως τα είχα φανταστεί. Προσπαθώ όμως, όταν σχολιάζω, να αφιερώνω χρόνο (εξ ου και τα... σχόλια − σεντόνια − τεντόπανα!) μια που μισώ τις “ξεπέτες” (sic).

5. Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers;
Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;


Ναι και όχι.
Στην παρούσα φάση, όχι. Παλαιότερα, ναι. Δεν είναι πως δεν το θέλω, είναι πως δεν έχω τη δυνατότητα. (Το γιατί, θα το δούμε παρακάτω! Εν μέρει, το είδαμε και παραπάνω!)

6. Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια;
Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;


Δεν το φαντάζομαι! Αν μπω στη διαδικασία αυτή, το πιθανότερο είναι να τα κάνω μαντάρα! (Το έχω ξανακάνει, εκ πείρας το λέω!)
Θα ήθελα να επισκέπτομαι περισσότερα blogs και να με επισκέπτονται περισσότεροι bloggers, αλλά αυτό προϋποθέτει συνέπεια από πλευράς μου. Χμ...

7. Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;


Α, μπορώ να γράψω μια χαρά τι κάνω χειρότερα: Διαχείριση χρόνου!

8. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;


Πίστευα ότι ξεκινούσα —ξανά— σε καλή στιγμή. Ότι θα είχα τη δυνατότητα να γράφω, να απαντώ, να σχολιάζω. Για άλλη μια φορά, ο... ρους της καθημερινότητας με διέψευσε.
Συχνότατα μου δημιουργούνται ενοχές από το γεγονός ότι δεν έχω απαντήσει σε σχόλια ή δεν έχω προλάβει να επισκεφτώ άλλα ιστολόγια κι έτσι αφήνω “γι' αργότερα” την ανάρτησή μου... η οποία φτάνει κι η στιγμή που γίνεται ανεπίκαιρη (το 'γραψα ήδη αυτό, όμως) και μένει στα πρόχειρα, ημιτελής!

9. Πώς γεννιούνται τα post σας;


Πάμε πάνω, στο [3]! Να συμπληρώσω, απλώς, ότι κάποια εξ αυτών είναι παλαιότερα γραπτά μου.

10. Ευχές για τον αναγνώστη


Να 'μαστε να βρισκόμαστε!
Είναι μια ευχή που την άκουσα από έναν φίλο−αδερφό Πόντιο, πριν καμιά εικοσαριά χρόνια και βάλε. Δόθηκε σε μια πολύ ιδιαίτερη και σημαντική στιγμή —ξέρεις, απ' αυτές που μέσα απ' τις πιο απλές λέξεις σού φανερώνονται οι πιο μεγάλες αλήθειεςॱ αυτές που δεν βλέπεις με τα μάτια ανοιχτά.
Μου 'χε πει, λοιπόν, πως ήταν μια ευχή που συνήθιζαν ν' ανταλλάσσουν, τσουγκρίζοντας τα ποτήρια τους, όταν βρίσκονταν —καιρό λίγο ή πολύ, μετά— φίλοι, συγγενείς, διωγμένοι, μοιρασμένοι σε διάφορες γωνιές του κόσμου, μα δεμένοι στην ψυχή.
Ζωή και προσδοκία κρύβει τούτη η ευχή. Και συναισθήματα βαθιά

Αντί Υστερόγραφου


Ιδιαίτερες Ευχαριστίες, σε μια πολύ ιδιαίτερη και αγαπημένη blogger, για το πολύ ιδιαίτερο βραβείο που απένειμε και σ' εμένα.
Christina Andromeda, σ' ευχαριστώ για το Victory Award!


Αντιγράφω απ' ό,τι σου έγραψα και στο “σπιτικό” σου:
Πολύ ιδιαίτερο και πολύ “βαρύ” αυτό το βραβείο. Συγχαρητήρια για την έμπνευσή σου και τη θαυμάσια δημιουργία σου!
Μεγάλη η τιμή αλλά και η ευθύνη.
Επαγρύπνηση και όχι εφησυχασμός.
Αλληλεγγύη και σύμπνοια.
Σ' όλα όσα πρόκειται να γίνουν, να 'μαστε παρόντες.
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Παρασκευή, 6 Φεβρουαρίου 2015, 09:21

16 σχόλια:

  1. "Ποιο απ' όλα τα blogs"; ☺
    Χαμογέλασα Ρούλα μου!

    Σημασία έχει ότι, όπως και να λέγεται, όσο κι αν αλλάζει, πρότυπο, μπιχλιμπιδάκια κλπ κλπ, είσαι εσύ ο ίδιος κοινός παρονομαστής, η γραφή σου μοναδική κι όπως σου έχω ξαναπεί... άλλαξε και πάλι θα σε αναγνωρίσω!
    Όταν εμφανίστηκες με αυτό εδώ το μπλογκ (γιατί εγώ δεν σε ήξερα στα πολύ παλιά σου) ήμουν βέβαιη ότι κάτι μου θύμιζες! Όταν με μια ιστορία σου επιβεβαιώθηκα, ένιωσα όπως όταν συναντάς κάποιον αγαπημένο που έχεις χρόνια να δεις. Και ένιωσα και πάλι ζεστά , σαν να μην πέρασε μια μέρα.
    Γιατί είσαι φιλόξενη, ευγενική στα σχόλια σου και τόσο μα τόσο ζεστή!

    Χαίρομαι να σε διαβάζω και να μην στενοχωριέσαι που δεν μας προλαβαίνεις όλους! Ξέρω από άγριους ρυθμούς ( στο παρελθόν ...γιατί τώρα το μόνο που έχω είναι χρόνος!)

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου,

      Εκεί όπου με θυμάσαι :b ήταν... πέρασμα−αστραπή από την blog-ο-γειτονιά (μετά αλλά και πριν από μια σειρά δυσάρεστων και ατυχών γεγονότων στην προσωπική μου ζωή). Ωστόσο, θεωρώ πολύ ουσιαστικό αυτό το πέρασμα, μια που η επικοινωνία με όλες/ους σχεδόν τους bloggers που πέρασαν από εκεί, ήταν πολύ ζεστή, πολύ ανθρώπινη.

      Τελικά, υπήρξε! Και μου δίνει μεγάλη χαρά που σας ξαναβρίσκω σιγά-σιγά! (Ακόμη ευελπιστώ σε βελτίωση, από πλευράς μου, τόσο στην αναζήτηση όσο και στις επισκέψεις, κυρίως!!!)

      Πολλά φιλιά, Αριστέα μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ! ♥

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Νομίζω πως σε γνώρισα λίίίγο καλύτερα αν και πρέπει να βρω χρόνο να διαβάσω και άλλες αναρτήσεις σου!
    Μου αρέσεις πάντως!
    ;-)
    Φιλιά πολλά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Γιάννα! :p

      Χαίρομαι που το πρόσημο είναι θετικό, σε πρώτη φάση! Καλή αρχή προοιωνίζεται ακόμη καλύτερη συνέχεια!

      Πολλά φιλιά σ' εσένα και τη Σύρο! (Έχω περάσει υπέροχα στο νησί σου!)
      Καλό κι όμορφο Σαββατοκύριακο, επίσης!

      Διαγραφή
  3. Εγώ δεν σε ήξερα από παλιά Ρουλί τσαχπίνικο αλλά σήμερα σε γνώρισα λίγο καλύτερα και σε πάω ρε κορίτσι!
    Πωπω τελευταία ακούγομαι σαν τον Χριστόδουλο (θεός σχωρέστον, αλλά τι λέω αυτός έχει τα μέσα σίγουρα θα τον συγχωρέσει) το είπα και σε άλλο κορίτσι!
    Τι να κάνω εγώ φταίω που είσαστε φίνα κορίτσια και μου αρέσει να σας επισκέπτομαι;;
    Πολλά φιλιά και περιμένω την συνέχεια της Βιολέτας, είμαστε σε κρίσιμο σημείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι μια τσαχπινιά την έχω! (Ως avatar, πάντα!)

      Ευτυχής που... πηγαινόμαστε (sic) κι επίσης, και δική μου χαρά να σε επισκέπτομαι!

      Η καημένη Βιολέτα, έπεσε “θύμα” των Εκλογών... άσε, δηλαδή, που μου σήκωσε κεφάλι κι ήθελε να γράψουμε έκτακτο για την άσκηση του εκλογικού της καθήκοντος! (Δεν το διετύπωσε έτσι ακριβώς, αλλά αυτό ήταν το ρεζουμέ!)

      Πολλά φιλιά, Έλενα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ είμαι από αυτούς που σε γνώρισαν πρόσφατα! Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις, όσο και το μπλογκ σου, το οποίο είναι οργανωμένο απίστευτα από πρότυπο μέχρι gadget!
    Όσο για την διαχείριση χρόνου, υπάρχει κάποιος που να την κάνει καλά;;; Εγώ πάντως δε προλαβαίνω να κάνω απολύτως τίποτα! Να διαβάσω τα μαθήματα, να δω τι παίζει σε αγαπημένα μου μπλογκ, να γράψω ανάρτηση, να απαντήσω σχόλια;;;; Αν κάποιος έχει κάποιο σύστημα και μπορεί να μας οργανώσει παρακαλώ ας αφήσει ένα σχόλιο! χαχαχα
    Πολλά πολλά φιλιάααα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Rylie,

      Πολύ σας χαίρομαι εσάς, το “νέο αίμα” των bloggers!
      (Αποφεύγω την ονομαστική αναφορά, όλο και κάποια/ος θα μου ξεφύγει και θα είναι άδικο).
      Φρεσκάδα, όμορφες και καθαρές ιδέες, χιούμορ, ωραία γραπτά!

      Εν αναμονή οργανωτικών...

      ...Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο! :g
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  5. Καλώς τη Ρούλα μας......
    Συνεχίζεις απτόητη στην ...πρώτη γραμμή......!
    καλό σου βραδάκι, ευχαριστούμε για τα καλά λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου,

      Προσπαθώ να δίνω το “στίγμα”−“σήμα” μου και μέσω Twitter και Pinterest (μικρές “φωνούλες” στη στήλη, παραπλεύρως!). “Εκτός έδρας” είναι πιο εύκολα προσβάσιμα από κινητό ή tablet απ' ό,τι το blog —ειδικά το Pinterest που, για 'μένα τουλάχιστον, λειτουργεί λυτρωτικά, κάπως σαν το “μεγάλο διάλειμμα” που είχαμε στο σχολείο!

      Ζητώ συγγνώμη για τις απουσίες!

      Σ' ευχαριστώ, σε φιλώ και σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Να 'μαστε να βρισκόμαστε!!!
    Πόσο όμορφη ευχή!
    Και πόσο σε νιώθω στην απάντηση 8...θα έπρεπε όμως να είμαστε συνέχεια στον υπολογιστή για να τα προλαβαίνουμε όλα!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Και να σκεφτείς ότι εκ των πραγμάτων περνώ αρκετές έως πολλές ώρες στον υπολογιστή...
      [Μακάρι να ήταν για το blogging, ειλικρινά. Πολλές φορές περνώ και σας διαβάζω, δίχως —δυστυχώς— να κατορθώνω ν' αφήσω σχόλιο...]

      Α, ναι, η ευχή... Πόσο με είχε συγκινήσει τότε και πόσο αγαπώ να τη μοιράζω/-ομαι...

      Πολλά πολλά φιλιά, Μαρία μου! ♥
      Σ' ευχαριστώ πολύ και πάλι!
      Όμορφο και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφη ευχή!!!!!!!
    Περιμένω νέα της Βιολέτας (εκτός κι αν έχω χάσει επεισόδια...)
    Καλημερούδια, Γάτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι όχι τίποτα άλλο, μας έχεις στερήσει και τη Βιολέτα μαντάμ! Για κανόνισε την πορεία της! Της Βιολέτας εννοώ! Καλημερούδια και φιλιά Γατούλα και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να μαι κι εγώ!!! :))) Τι να πω; Ότι κόλλησα κι εγώ στην ωραία ευχή; ότι είδα το νικηφόρο βραβείο σε περίοπτη θέση και συγκινήθηκα;
    Αξίζεις πολλά βραβεία Ρούλα μου γιατί μας βάζεις σε πολλές ωραίες σκέψεις και προβληματισμούς!
    Και θα ευχηθώ κι εγώ να μαστε να βρισκόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένη Roula, είσαι από τους ανθρώπους της blogόσφαιρας που λατρεύω να διαβάζω και ανυπομονώ κάθε φορά να διαβάσω αναρτήσεις σου.
    Λατρεύω το blog σου και οπτικά και θεματολογικά.
    Σε απόλαυσα και σε αυτή την ανάρτηση και νιώθω ότι σε γνώρισα λίγο καλύτερα.
    Με το καλό και εις άλλα βραβεία!
    Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι μια πανέμορφη Κυριακή ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: