Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2015

Της ξαγρύπνιας!


Να το πάρουμε από την αρχή, ή από το τέλος; Δεν ξέρω, εσύ θα μου πεις!
Ωραία, από την αρχή.

Το τέλος του 2014 ήταν επεισοδιακό! Κι είπα όμως “δε βαριέσαι, εδώ θα μείνουν όλα”. Κι όταν μου έπεσε και ο φλουρής,, είπαν κι οι άλλοι “εκεί, στον παλιό το χρόνο θα μείνουν όλα. Το 2015 θα είναι η τυχερή σου χρονιά!” (Τι χρώμα το 'θελα, είπαμε;)

Κατ' αρχάς να σε πάω λίγες μέρες πίσω από την παραμονή και να σου πω ότι τελικά, ναι, μού ήρθε ο σοβάς (μισή γυψοσανίδα, για την ακρίβεια!) “πιάτο ημέρας” (και μη μου μιλήσεις περί αυτοεκπληρούμενης προφητείας, διότι δεν είμαι τέτοιος τύπος!) Επίσης, μου χάλασε η ηλεκτρική σκούπα, η Stirella και η τοστιέρα! (Μικρό το κακό, μέχρι τη στιγμή που πας να τα αντικαταστήσεις, άνευ πιστωτικής —όχι, αγάπη μου! Δεν τους κάνω τη χάρη! Τις έκλεισα προ 4ετίας!— κι όσο να 'ναι σε τσούζει, μέρες που είναι. Μεταξύ μας, μόνο την αντικατάσταση της τοστιέρας φχαριστήθηκα, ασχέτως που η καινούργια μου “τρώει” τον μισό πάγκο).

Σε πάω —με συνοπτικές διαδικασίες— και στην παραμονή, όπου στις 08:50μ.μ. ... το σπίτι έμεινε με δύο από τις τρεις φάσεις του ρεύματος. Μετά την αντικατάσταση της καμένης ασφάλειας (Μπομπ ο Μάστορας − Roula κατ' οίκον εργασίαι!), η φάση εξακολουθούσε να κοιμάται τον ύπνο του δικαίου, η γάτα πάλεψε με τα φαινόμενα της φύσης (το χιόνι έπεφτε ράιτ θρου!), άκρη από το “κουτί” (όχι το μαύρο κουτί, παιδί μου! Συγκεντρώσου! Το άλλο, της ΔΕΗς!) δεν βγήκεॱ καμία ανταπόκριση η φάση —από την οποία, σημειωτέον, εξαρτώνται, μεταξύ άλλων: δύο ψυγεία, καλοριφέρ, υπολογιστές...

Να είναι καλά —καλή του ώρα!— ο φιλότιμος ηλεκτρολόγος μας, προθυμοποιήθηκε να έρθει (ναι, ναι! Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι ενώ η ώρα είχε πάει ήδη 10...) και να αποκαταστήσει τη βλάβη («αλίμονο, έτσι θα σας αφήσω μέρα που είναι;»)

Να 'χει γίνει η νύχτα μέρα στο δρόμο... κι εσύ, να περιμένεις να ξημερώσει, με το κλεφτοφάναρο! (Που λέει ο λόγος!) Αυτά είναι... (Δώσε βάση στις... ριπές του χιονιού! Ό,τι φαίνεται, τέλος πάντων!)

Έλα, όμως, που με τις —ακραίες— καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν... έχασε το δρόμο (!!!) και κατέφθασε παγωμένος και τρομαγμένος γύρω στις 11:30... για να διαπιστώσει ότι δεν “έδινε” ρεύμα στον μετρητή, η κολώνα της ΔΕΗς... και να διαπιστώσουμε όοολοι μαζί, καλώντας το 10505 (σημείωσε το νουμεράκι, είναι οι βλάβες) ότι «υπάρχει βλάβη στο δίκτυό μας. Χρόνος αποκατάστασης από πέντε λεπτά έως δύο ώρες» (απευθείας σύνδεση με... Κάιρο, ok, ανθρώπινο και κατανοητό, αλλά οι... δύο ώρες κράτησαν έως τις 5:30 το πρωί).

Στο μεταξύ, κόψαμε την πίτα κατά το έθιμο, πολύ ωραία και ρομαντικά, με ρεσώ τριγύρω, φακούς στο κλιμακοστάσιο, τρεις σκουντούφλες σε γωνίες η γάτα, μου έπεσε ο φλουρής όπως είπαμε, εν συνεχεία την έβγαλα στο τηλέφωνο (μέχρι παρεξηγήσεως με το 10505, ούτε γκομενικό να ήτο το ζήτημα!) και τα υπόλοιπα τα ξέρεις —α, ναι! Η φάση ξαναείδε το... φως της, γύρω στις 9 το πρωί, λίγο πριν − λίγο μετά, τι σημασία έχει;)

Η πίτα η πρωινή (by... Παπασπάιρους, Τατοΐου 100). Δεν κάνω διαφήμιση, παιδί μου! For your information only, που λένε! Εεε κι επιτέλους, μην κοιτάς τη ζάχαρη στην πάνω γωνία, μια άτυχη στιγμή στο ξεμοντάρισμα του κουτιού!

Εξ ημισείας με το σπίτι, ο φλουρής μού έπεσε και στη δεύτερη πίτα μας, την πρωινή, οπότε όλοι βεβαιωθήκαμε ότι στο τσακίρ κέφι, μέχρι Τζόκερ με παίρνει να παίξω! Παράλληλα, χάρηκε και το σπίτι που όσο να 'ναι, με μισή γυψοσανίδα μείον, και τα... νούμερα του τριφασικού, αισθανόταν υπεύθυνο για τη διάχυτη σύννοια.


Κι έρχομαι και σου σπάω το ρόδι στο blog, και λέω μέσα μου “άντε, πάμε, γερά και δυναμικά!” και αίφνης...

Καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά με το παιδί σου, όταν του έχεις μαγειρέψει το αγαπημένο του φαγητό και, επιστρέφοντας από το σχολείο σου λέει «δεν πεινάω...»
...Και το θερμόμετρο δείχνει 37.8º... κι όσο περνούν οι ώρες “σκαρφαλώνει”...
Κι ο γιατρός αποφαίνεται «λοίμωξη του αναπνευστικού» κι η αντιβίωση —βαριά σαν τσιμέντο— επιβάλλεται για δέκα ημέρες.
Κι εκείνος ο πυρετός που σκαρφάλωνε, ακούραστος: 38.8º, 39.1º...

Να μη σου τα πολυλογώ, λοιπόν, τα 24ωρα της τελευταίας εβδομάδας, κυλούν όπως προστάζουν η αντιβίωση, οι εφιάλτες, οι περαιτέρω αδιαθεσίες, οι αγωνιώδεις ώρες του ύπνου της μικρής ασθενούς!

Προσπαθώ ν' ασχοληθώ με κάτι όλες ετούτες τις —δικές μου, πλέον, αγωνιώδεις— ώρες της ξαγρύπνιας, μα το μυαλό μου έχει γίνει σούπα.
Να συγκεντρωθώ στο βιβλίο μου, ούτε λόγος... Ώρες κολλημένη στην ίδια παράγραφο κι αν με ρωτήσεις “τι λέει;” να μην ξέρω να σου πω ούτε τι διαβάζω.
Ψιλοπαρακολούθηση στο Twitter κι από 'κει σε κάποια άρθρα της προεκλογικής επικαιρότητας και —το απόλυτο!— χάζι στο Pinterest, μπας και ξεφύγει το μυαλό με όμορφες εικόνες...
Νοιώθω αρκετά άβολα και πολύ, μα πολύ κουρασμένη.

Είναι λίγες ώρες (το τελευταίο 12ωρο − 14ωρο) που ο πυρετός της μικρής έχει δείξει σημάδια υποχώρησης. Κάπου εδώ το 'χε τοποθετήσει χρονικά κι ο γιατρός, το πότε δηλαδή να περιμένουμε ενδείξεις βελτίωσης.


Στην τελική ευθεία για την κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση της 25ης του Γενάρη [κλισέ] θα ήθελα να σου έχω γράψει κάτι ουσιώδες κι όχι  τα προσωπικά μου... μα πίστεψέ με, το κεφάλι μου είναι σουρωτήρι και δεν αξιώνεται να συγκρατήσει τίποτα.

Δεν κλαίγομαι, είμαι άλλωστε —σε γενικές γραμμές— αισιόδοξο άτομο κι έχω μάθει να μην πτοούμαι εύκολα —κακά τα ψέματα, όμως... Σε θέματα υγείας αγαπημένων προσώπων, οι ισορροπίες είναι εύκολο να διαταραχθούν κι ο πανικός συχνά “παίρνει κεφάλι” από την ψυχραιμία...

...Κολλημένη, εδώ κι ένα τέταρτο —και βάλε...— να βρω πώς θα κλείσω το κείμενο. Μπα. Τίποτα...
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2015, 05:34

20 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ρουλάκι!!!! Αυτά μόνο να ναι τα προβλήματά μας! Οι ιωσούλες, οι ψιλοκαθηστερίσεις και οι μικροβλάβες! Η μικρή σου χτίζει αντισώματα! Χάρισε της μερικές μέρες σκασιαρχείου για ψυχική οδύνη. Εγώ πάλι όταν ήμουνα μικρή παρακάλαγα να αρρωστήσω για να χάσω καμιά μέρα σχολείο αλλά πού;;;; Όλα τα παιδάκια άρρωστα να ταν τέζα,εγώ εκεί! Ούτε μια μέρα δεν έχασα σχολείο το πιστεύεις; Τέτοια γκαντεμιά! Μετά πήρα μόνη μου την εκδίκησή μου στο πανεπιστήμιο, δεν πήγαινα και τελείωσε η υπόθεση!

    Άντε να ξεκουραστείς λίγο.. κι εγώ ξέμεινα όρθια απόψε! Το παράκανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παράπονο το 'χα κι εγώ, Ανδρομεδούλα μου!
      “Ταυρί” το... γατί!

      (Από την περασμένη Τρίτη κάθεται η μικρά! Αυτά είναι...)

      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα! :g

      Διαγραφή
  2. Ρούλα μου το νιώθω το μικρό γατί και εγώ άρρωστη εδώ και μέρες και χτύπαγε το 38.6 και εγώ να είμαι στην δουλειά, στο ένα χέρι με το θερμόμετρο και στο άλλο τα χαρτιά. Και έκλεισε η φωνή μου τελείως, οι άλλοι ηρέμησαν, εγώ εκνευρίστηκα. Ακόμα χάλια είμαι οπότε σε νιώθω τι περνάς.
    Με όλα αυτά που σε βρήκαν την παραμονή γεννιέται μέσα μου η ανάγκη να σε ρωτήσω αν είχατε και τον Μητσοτάκη καλεσμένο, αλλά θα συγκρατηθώ.
    Ας πάνε καλύτερα όλα και ότι έρθει ας είναι για καλό. Για το μικρό γατί, για εσένα, για εμένα, για όλους, για την χώρα μας.
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλοβδομαδίζω! (εγώ και άυπνη λέξεις δημιουργώ, τόσο μπροστά λέμε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά σου, Διπλανούλα μου!
      [Όχι ό,τι καλύτερο να πηγαίνεις στη δουλεία με τέτοιο πυρετό, πάντως! ...]

      Όχι, τον “επίτιμο” δεν τον είχαμε καλεσμένο αλλά μετά απ' όλα αυτά... έχω την αίσθηση ότι για κάποιο λόγο που συνδέεται... σουρεαλιστικά με τη ζωή μου, με “κυνήγησε” η αύρα του!!!
      [Α, πρέπει να πάρω δραστικά μέτρα! Τι σόι μαύρη γάτα είμαι;!]

      Στις καλύτερες μέρες για όλους, λοιπόν!
      Φιλάκια πολλά και καλή ανάρρωση! ♥

      Διαγραφή
  3. Περαστικούλια στην μικρή να γίνει γρήγορα καλά αυτό είναι το σημαντικό.
    Όλα τα άλλα δεν είναι τίποτα.
    Σε εκνευρίζουν αφάνταστα εκείνη την στιγμή αλλά περνάνε γρήγορα.
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Έλενά μου!
      Πράγματι, όταν περνούν ξεχνιούνται!

      Σε φιλώ και σε καλημερίζω! :p

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και περαστικά της κόρης! Πραγματικά, όλα μοιάζουν μικρά και μακρινά μπροστά στην υγεία των παιδιών μας. Παρόμοιες σκέψεις έχω κι εγώ, με την έγνοια στον γιό μου τον μικρό που είναι επίσης άρρωστος...
    Ας είναι καλά τα παιδιά! Όλου του κόσμου τα παιδιά... κι ύστερα, θα την βρούμε την άκρη...
    Φιλί σου στέλνω, ξάγρυπνο, επίσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά περαστικά στο αγοράκι σου, Εύα μου!

      Καλά να είμαστε όλοι!
      Καλημέρα και φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  5. Ευτυχώς, με έκανες να νιώσω λίγο καλύτερα: Νόμιζα πως μόνο σε εμάς χαλάνε οι ηλεκτρικές συσκευές όόόλες μαζί (αφυγραντήρας, καφετιέρα, βραστήρας, τηλεόραση, ups, κινητό + αυτοκίνητο + λάμπα του δρόμου!)
    Όσο να 'ναι, παρηγορήθηκα λιγάκι!!!
    Όλα περαστικά ας είναι! Υπομονή, προσοχή κ'... προχωράμε!
    ;-)
    Καλή συνέχεια,
    Γιάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!! Τι να πω τώρα, μετά απ' αυτό; !!!
      [Το ups το φοβήθηκα κι εγώ, παρουσίασε περίεργα συμπτώματα με τη διακοπή!]

      Προχωράμε, βεβαίως!

      Σ' ευχαριστώ!
      Την καλημέρα μου! :a

      Διαγραφή
  6. Τρία 24ωρα κρατούν αυτές οι ιώσεις, σίγουρα το παιδί θα είναι καλύτερα τώρα που σου γράφω και περαστικά του. Αυτό που "το χιόνι έπεφτε ράιτ θρου"...απλά υπέροχο! Αχαχα! Τελείωσαν τα δύσκολα, πίστεψε το! Πολλά φιλιά σε σένα και στο παιδί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ταλαιπώρησε περισσότερο, ήταν κάτι πιο σοβαρό...
      (Από την περασμένη Δευτέρα... μόλις προχθές, Κυριακή, άρχισε να πέφτει ο πυρετός ενώ χθες την έβγαλε με δέκατα... αλλά πολλή εξάντληση!...)

      Αχ, ναι... Το χιόνι έπεφτε ράιτ θρου, σου 'χω κι άλλο, αφιερωμένο εξαιρετικά!

      [img]http://roulathecat.gr/rtc/variouspics/jan2015_xioni.jpg[/img]

      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά πολλά!!! ❤

      Διαγραφή
  7. Σε διάβασα το μεσημέρι αλλά δεν πρόλαβα να αφήσω λέξη ( όλο σε σένα το παθαίνω Ρούλα μου ☺)
    Πέτα τα φλουριά μάτια μου! Να σου έλειπε τέτοια τύχη!
    Περαστικά του παιδιού και του χρόνου κάλεσε κι έναν ηλεκτρολόγο να αλλάξετε μαζί τον χρόνο ☺
    Καλό βράδυ Ρουλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει, Αριστέα μου! ♥
      Ίσα−ίσα που ξαναπερνάς! (Όχι σαν εμένα που, αν ήμουν μαθήτρια, οι απουσίες μου θα 'χαν “χτυπήσει κόκκινο!”...)

      Λες; Να τον φωνάξω να τον έχουμε καλού−κακού;! Χρειαζούμενος είναι, εδώ που τα λέμε...

      Φιλάκια πολλά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ! :g

      Διαγραφή
  8. Εμ έτσι εξηγείται Ρούλα μου η απουσία σου.......! λέω και εγώ τι έγινε......! από αυτό αντιλαμβάνεσαι φυσικά ότι η απουσία σου είναι κάτι παραπάνω από αισθητή.....!
    Κατ' αρχήν τώρα να ευχηθώ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ και γρήγορα ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ η μικρή μετά την περιπέτεια με την υγεία της και γύρω εσείς όλοι στον αγώνα της στήριξής της.....!
    Κατά δεύτερο να πω ότι οι ιστορίες με τη ΔΕΗ δεν έπληξαν μονάχα εσένα αλλά και χιλιάδες άλλο κόσμο, φαντάζομαι το έμαθες, καθώς από την ώρα της αλλαγής του χρόνου και εντεύθεν είχαμε σειρά διακοπών σε μεγάλα δίκτυα με αποτέλεσμα το πανέμορφο ...ρομαντικό που περιγράφεις.
    Ομολογώ ότι έτσι όπως περιγράφεις τις ....αναποδιές γέλασα με καλόβολη έννοια έτσι ;;; και γέλασα γιατί η περιγραφή σου κάνει κάποια συνεχόμενα καρέ όμορφης comedy.
    Παρ' όλα αυτά καλή μου το φλουρί είναι φλουρί......! και όπως ήρθαν οι αναποδιές με το ...καλημέρα του έτους έτσι και θα φύγουν....!
    Και ξέρεις γιατί ; μα γιατί είσαι αγωνίστρια της ζωής με καθάρια και θετική σκέψη και αυτό, πίστεψέ με, είναι το πραγματικό ΦΛΟΥΡΙ της ζωής.
    Γρήγορα καλά το παιδί, που την θεωρώ μοναδική ουσιαστική αναποδιά, και τα άλλα....αναλώσιμα είναι, σας ταλαιπώρησαν αλλά......λύνονται.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΟΔΟΣ Ρούλα μου

    Υ.Γ. Στο PINTEREST ξεκίνησα και εγώ και θα ήθελα, αν δεν ενοχλώ, τη βοήθειά σου....! δείχνει όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Γιάννη μου!

      Ναι, το πληροφορήθηκα ότι υπήρχαν γενικευμένα προβλήματα, όταν αποκαταστάθηκε η βλάβη κι επιστρέψαμε... στον πολιτισμό!
      Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ γέλασα, όταν πια είδα πως δεν περνά από το χέρι μου (ούτε κι απ' του ηλεκτρολόγου). Αλλά μού είχαν αγχωθεί οι υπόλοιποι!...

      Άρχισα να σε ακολουθώ στο Pinterest, είδα ότι έφτιαξες τους πρώτους σου πίνακες (φοβερός ο “Library and Art Cafe Bars”!!!)
      Καθόλου δεν ενοχλείς, μπορείς να ρωτήσεις ό,τι θέλεις, χαρά μου να βοηθήσω!

      Την καλημέρα και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Φέτος οι καλικάντζαροι σε επισκέφτηκαν για τα καλά δηλαδή. Σου πετάξανε και δυό φλουριά, έτσι για το ξεκάρφωμα, αλλά σε περίμεναν στη γωνία.
    Δε βαριέσαι. Θα ‘χεις και κάτι να διηγείσαι κάποτε στα εγγόνια σου και να γελάτε. Αν εξαιρέσεις τα θέματα υγείας που δεν παλεύονται με τίποτα χρονιάρες μέρες, τα υπόλοιπα ίσως να σου έκαναν καλό, αφού ανανέωσες τις παλιές συσκευές.
    (Με τι λεφτά; θα μου πεις. Σωστό κι αυτό)

    ΥΓ: Στις 25 του Γενάρη θα φύγουν οι καλικάντζαροι…;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω, βρε Πέτρο... μαζί με το θέμα της υγείας της μικρής, οι “καλικάντζαροι” είναι η έννοια μου. Ειλικρινά.
      Πιστεύω ότι θα τους διώξουμε. Με την ελπίδα είμαστε παλιές φιλενάδες!...

      Να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Χι,χι κόλλησε το βλέμμα μου στη γωνία, στη ζάχαρη!!!!!

    Κι αυτές οι αναποδιές οι μικρές, που τις νιώθουμε μεγάλες γιατί δεν μπορούμε να βρούμε λύση άμεσα, είναι θέμα πολιτικλης...
    Καλή ξεκούραση σου εύχομαι και γρήγορα περαστικά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι Πολιτική.
      Κι ας μοιάζει σε κάποιους υπερβολή...

      Σ' ευχαριστώ, Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: