Σάββατο, 10 Ιανουαρίου 2015

Το ρόδι της... καλοχρονιάς!


Έχουμε να τα πούμε από πέρυσι κι όσο να 'ναι, ένα στερητικό (να μη σου πω και παραπάνω) το 'παθα. Εντάξει, σε είχα ενημερώσει —τυπική, η γάτα!— ότι θα κάνω γιορτινή “κοπάνα”, μα δεν ξέρω αν το είχες κατά νου σε κάτι τόσο... long term!

Να σου πω την αλήθεια, ούτε κι εγώ το είχα κανονισμένο έτσι στο κεφάλι μου. Υπήρχαν κάποιες προγραμματισμένες... χμ... ας τις πούμε “εκκρεμότητες προς διεκπεραίωση” (δεν θέλεις να τις μάθεις και δεν προτίθεμαι να σου τις γράψω, καθένας έχει τα θέματά του, τα οικογενειακά του, τα προσωπικά του, τα “του οίκου του”. Μα, ακόμη κι ο ευτυχής που δεν έχει, γιατί να φορτωθεί τα ξένα;)
Υπάρχει και το παιδί μου που, μη νομίζεις, κάτι τέτοιες μέρες περιμένω να το χαρώ. Να μιλήσουμε, να πάμε μια βόλτα, να μείνουμε λίγο (ή πολύ!) παραπάνω ξύπνιες, αφιερώνοντας αυτές τις πολύτιμες ώρες τού “μαζί” σε κοινές δραστηριότητες...

Όλα αυτά, κι επιπλέον ο “εξωραϊσμός” του blog (που, τώρα που “ξεστόλισα”, να στο πω κι ετούτο: παραήταν φορτωμένο, έμπαινα−έβγαινα, ζαλιζόμουν! Να φανταστείς, ήδη “το 'χω” για του χρόνου κι αν δεν αλλάξω γνώμη, θα το ψάχνουμε κι εσύ κι εγώ με το κυάλι το στολιστικό!)


Έκτακτα! Ξεκαθαρίσαμε με τα “εισαγωγικά”, άρα λοιπόν μπορώ να σπάσω επισήμως το ρόδι και να σου ευχηθώ να 'ναι το 2015 μια, πραγματικά, Καλή Χρονιά, με την Ελπίδα να δίνει σκυτάλη στη Δημιουργία... Εύχομαι να μην διαψευστούμε, δεν το αντέχουν οι πλάτες μας —άσε τι αντέχουν οι ψυχές, άλλο πεδίο αυτό, εδώ μιλάμε για θέμα επιβίωσης.

Θέλω να σε ευχαριστήσω για τις ευχές σου, στα σχόλια της τελευταίας δημοσίευσης του 2014...
Πάμε με τη σειρά:

  • Διπλανούλα μου − Μαρίνα! (Την “έκαναν” οι... καλικάντζαροι από τον εργασιακό σου χώρο; Καιρός τους ήταν!)
  • Πέτρα μου... Δεν ξέρω αν εννοούμε τους ίδιους διαβόλους τους... πανεθνικούς (αν ναι, στις 25 ας τους στείλουμε στον... μπαμπά τους!)
  • Αλεξάνδρα μου... στα Blogs, αντεύχομαι! Να 'ναι όμορφη και δημιουργική η χρονιά ετούτη!
  • Γιάννη μου (όχι το... μαντήλι σου, βεβαίως!), είναι μεγάλος ο πλούτος από τις παραδόσεις μας —κι ευτυχώς, για εμάς τους μεγαλύτερους, κι από τις θύμησες των παιδικών μας χρόνων... Ναι, ακόμη και μέσα στην πόλη, τα ζούσαμε τα Χριστούγεννα, τα “μυρίζαμε” καθώς ξεμύτιζαν από τα νοικοκυρόσπιτα, τ' “ακούγαμε” να ξεχύνονται στους δρόμους τις παραμονές, με τα τρίγωνα στα χέρια και τα χαμόγελα κάθε φορά που... αγάλλονταν οι ουρανοί κι έχαιρε η φύσις όλη!... Ρλπίζω να πέρασες όμορφα τις γιορτές... α λα παλαιά! 
  • Nastenka μου, χαίρομαι που το θέμα ήταν από τα αγαπημένα σου, ως παιδί (όχι πολύ “μακριά” από σήμερα, δηλαδή!) Ελπίζω να πέρασες πανέμορφα τις γιορτινές μέρες, μόνο χαρές σας χρειάζονται εσάς των δύο! (Κι όλα να μείνουν πίσω, εκεί, σε μια γωνιά του 2014...)
  • Έλενά μου (Λ.) να είσαι καλά, πολύ καλά και το 2015 να είναι όπως το ονειρεύτηκες!
  • Μαρία μου (me maria), μεγάλη παρακαταθήκη τα παραμύθια (κι όχι μόνο) των γιαγιάδων!... Μεγαλώνοντας, αναθυμόμαστε τις μοναδικές παρουσίες που γεμίζουν την καρδιά μας παρηγοριά, αγαλλίαση, γαλήνη...
    Όσο για τους... διαβόλους, όπως έγραψα και στην Πέτρα... Στις 25 να τους στείλουμε “πακέτο” στον μπαμπά τους! (One way ticket, please!)
  • Ανδρομέδα μου! Γιόρταζες κιόλας εσύ, ναι; Να 'ναι χαρούμενο και πολύ δημιουργικό για 'σένα το 2015, όπως εσύ το έχεις φανταστεί κι ονειρευτεί! (Α, ναι! Και με πολλά−πολλά χρώματα!)
  • Μαράκι μου (Maria Fe), όντως είναι μπελάς η ανάγνωση μιας τόσο μεγάλης ανάρτησης από το κινητό... και λυπάμαι που σε ταλαιπώρησα —έστω και άθελά μου... Σ' ευχαριστώ για την υπομονή σου! Ελπίζω να πέρασες ονειρεμένες γιορτές και να κατάφερες να ξεκουραστείς κιόλας!
  • Ανώνυμη (κατά παλαιότερη δήλωσή σου, είσαι γυναίκα), μια που πέρασες από εδώ, δεν έχω παρά να ευχηθώ και σ' εσένα, καλή χρονιά, με υγεία και ό,τι επιθυμείς.
  • Πέτρο, την ίδια ευχή μ' εσένα έκανα στο Twitter! Καλή Ανάσταση, λοιπόν!
  • Αθηνά, βέρυ χάπι εντ πρόσπερους νιου γίαρ 2you! (To τσάκισα, ή μου φαίνεται;!)

Τέλος... Ευχές από καρδιάς για όλους: τις φίλες και τους φίλους που θα περάσουν από εδώ και δεν θα δουν το όνομά τους (δεν τολμώ να σας αναφέρω μία−μία, έναν−έναν, διότι όλο και κάποιο όνομα θα ξεφύγει και αυτό δεν είναι καθόλου δίκαιο!), τις οικογένειές σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα!
Να είστε καλά, να είμαστε καλά, να βρισκόμαστε στις “γωνίτσες” μας και να τα λέμε!


Κοίτα, όμως, τώρα να δεις... πώς έρχονται τα πάνω κάτω!
Για την τραγωδία στο Charlie Hedbo, σου λέω... Που δεν είχε ακόμη συμβεί όταν ξεκίνησα να γράφω. Και που, όπως καταλαβαίνεις, επισκίασε καθετί άλλο που είχα κατά νου να σου γράψω (όπως, για παράδειγμα, την... επεισοδιακή παραμονή Πρωτοχρονιάς στο σπίτι!)


Παρακολούθησα τα γεγονότα μέσω Twitter. Ροή, άρθρα, απόψεις, οπτικοακουστικό υλικό... Και κάποια στιγμή, το μεσημέρι, νομίζω, έπεσα πάνω σ' αυτό:


...Το οποίο, στάθηκε αφορμή ν' ανακαλέσω από τα μισόβαθα του μυαλού μου ένα απορριφθέν* άρθρο μου, γραμμένο λίγο μετά την εκλογή του Νικολά Σαρκοζί στο ύπατο αξίωμα της Γαλλικής Δημοκρατίας.

[* — «Τι είναι αυτό, παιδί μου;»
— «Άρθρο... Για τον Σαρκοζί...»
— «Τι έκανε, πάλι, ακόμη δεν βγήκε;»
— «Άποψη είναι. Όχι είδηση...»
— «Ωραία, ωραία. Άσ' το να του ρίξω μια ματιά.»
(Λίγη ώρα μετά)
— «Αποκλείεται! Κοίτα, όταν σου 'πα να γράφεις πού και πού κανένα άρθρο−opinion, δεν είχα κάτι τέτοιο κατά νου. Θα μας κράξουν!
» Θα σου έλεγα... Δεν γράφεις τίποτα γκομενικό; Για τη Σεσιλιά, ας πούμε, που “του τα φοράει”...; Ε; Άντε, να σε δω!»
Άρθρο για τη Σεσιλιά δεν έγραψα ποτέ. Τον Οκτώβρη του 2007 “την έκανα με ελαφρούς πήδους” από τον εν λόγω χώρο.]

Σου δίνω τις κλωστές ξεμπερδεμένες... Με “άκρες” αφετηρίας το κείμενο του/της @ANTIYLH και το αρθράκι μου... μπορείς να φτάσεις, αν όχι στο τέλος... σε κάποιο, όμως, συμπέρασμα —το οποίο, τελικά, ίσως ταυτίζεται με εκείνο στο οποίο έχεις ήδη καταλήξει.

Ο Sarkozy και τα... «απόβλητα»...


Ο Nicolas Sarkozy (πλήρες ονοματεπώνυμο: Nicolas Paul Stephane Sarkozy de Nagy-Bocsa), από τις 6 του Μάη 2007 εκλεγμένος Πρόεδρος της 5ης Γαλλικής Δημοκρατίας... δεν είναι Γάλλος. Είναι γιος Ούγγρου μετανάστη πατέρα και Εβραίας μητέρας (με καταγωγή τη Θεσσαλονίκη).

Η σύζυγός του, Cécilia (πλήρες ονοματεπώνυμο: Cécile María Sara Isabel Ciganer) είναι κόρη Μολδαβού τσιγγάνου πατέρα και Ισπανοεβραίας μητέρας.

Ουδόλως θα μας αφορούσε, βεβαίως, η καταγωγή του προεδρικού ζεύγους, –ομοίως και η φυλή, το χρώμα, η θρησκεία οποιουδήποτε ανθρώπινου όντος στον πλανήτη. Όμως, καθώς ο νέος Γάλλος Πρόεδρος κατάγεται από γονείς μετανάστες, είναι ν' απορεί κανείς για την μανία του εναντίον των ξένων.

Έτσι, αξίζει —πιστεύω— τον κόπο να «θυμηθούμε» τα έργα και τις ημέρες του «κυρίου Sarkozy», κατά τη διάρκεια της θητείας του ως Υπουργός Εσωτερικών στην κυβέρνηση του Dominique de Villepin (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, έχει γεννηθεί στο Μαρόκο...)

Πριν από αυτό, είναι απαραίτητο να γίνει μία σύντομη παρουσίαση του προβλήματος που δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να ερμηνεύσουμε ως «γαλλική, εσωτερική υπόθεση» και άρα να κλείσουμε τα μάτια ή να κωφεύσουμε.

Γκέτο: ανεργία και εγκληματικότητα.

Οι Γάλλοι, στην προσπάθειά τους να αποποιηθούν το αποικιοκρατικό παρελθόν τους, επιρρίπτουν το πρόβλημα στους μετανάστες (τους «ξένους»).
Όμως, ποιοι ήταν εκείνοι που δημιούργησαν «τα ειδικά σχέδια για τα προάστια» (αρχής γενομένης την δεκαετία του ’'60) για την στέγαση των χιλιάδων διωχθέντων από την Αλγερία (πρώην Γαλλική αποικία) αλλά και των επίσης χιλιάδων εργατών που συρρέουν από άλλες χώρες προς εύρεση εργασίας στην αναπτυσσόμενη βιομηχανία (και που η ίδια, τους έχει ανάγκη); Ήταν οι ίδιες οι κυβερνήσεις που στήριξαν, σ’' ένα τεράστιο πολεοδομικό σχέδιο, την πανάκεια για την έλευση των μεταναστών, με σκοπό αφενός την κατάργηση των παραγκουπόλεων που είχαν αλλάξει το πρόσωπο, τόσο της περιφέρειας όσο και της ίδιας της γαλλικής πρωτεύουσας κι αφετέρου την εξασφάλιση της «σιωπής» των μεταναστών, στο πρόβλημα που απέρρεε από τις εκάστοτε οικονομικές κρίσεις και που ξεσπούσε βεβαίως, πάνω στις δικές τους πλάτες.

Σχεδόν ταυτόχρονα με την εγκατάστασή τους στη «γαλλική γη» αλλά κυρίως, μετά την πρώτη κιόλας κρίση, αρχίζει η «βία των προαστίων». Δεν πρόκειται τόσο για θέμα «φυλετικό» ή «θρησκευτικό» (όπως πολλοί βιάζονται να χαρακτηρίσουν –ειδικά μετά την τρομολαγνεία που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια) αλλά κυρίως, ταξικό.

Πρόκειται για την αντίδραση του σύγχρονου «λούμπεν» σε μια «τακτοποιημένη κοινωνία» που εθελοτυφλεί, πρόκειται για το δίκιο των νέων ανθρώπων (εν προκειμένω, Γάλλων δεύτερης και τρίτης γενιάς) και κατ'’ επέκτασιν, της απελπισμένης κραυγής τους... όχι «να ζήσουν καλύτερα» αλλά... να ζήσουν!

Η απάντηση των κυβερνήσεων είναι μείωση των «κοινωνικών» δαπανών,  αύξηση της αστυνομικής δύναμης στις «προβληματικές περιοχές», εγκατάσταση μόνιμων «ομάδων περιφρούρησης» (και καταστολής «βίαιων επεισοδίων» και ταραχών, βεβαίως-βεβαίως!)

Ειδικότερα δε, όσον αφορά την Παιδεία —κι ενώ με νόμο του 1959 μέχρι πρότινος, η φοίτηση ήταν υποχρεωτική μέχρι το 16ο έτος της ηλικίας— προτείνεται η δυνατότητα επαγγελματικής μαθητείας από τα 14 («σε μαθητές που δεν έχουν τη διάθεση να συνεχίσουν τις σπουδές τους» —αποβλέποντας, ουσιαστικά, στον αποκλεισμό από το εκπαιδευτικό σύστημα, των νεαρών μεταναστών).
Οι δε... «γηγενείς» Γάλλοι, αποφεύγουν ή αρνούνται να στείλουν τα παιδιά τους σε σχολεία που υπάρχει μεγάλο ποσοστό μεταναστών μαθητών (θυμίζει κάτι αυτό;!...)

Για τη σκληρότερη δέσμη μέτρων με στόχο τους μετανάστες και τους εργάτες, «ευθύνεται» ο... εμπνευστής τους, Nicolas Sarkozy (με τη δύναμη του αξιώματός του και την ανοχή του Villepin).
Όταν, τον Οκτώβρη του 2005, ξεσπούν βίαια επεισόδια –—με αφορμή το θάνατο δύο νεαρών μεταναστών που πεθαίνουν από ηλεκτροπληξία, νομίζοντας ότι διώκονται από την αστυνομία— ολόκληρη η Γαλλία φλέγεται, από τον βορρά (Lille) μέχρι τον Νότο (Marseille, Lyon, Perpignan) για 17 μερόνυχτα και η «απάντηση» της κυβέρνησης είναι μηδενική ανοχή, και εφαρμογή (στις «προβληματικές περιοχές») στρατιωτικού νόμου του 1955!

«Dire aux jeunes qu'ils sont des racailles»

Ο Nicolas Sarkozy ξεσπά και αποκαλεί τους διαδηλωτές «απόβλητα»... αλλά και αλήτες!
Παρόλες τις διαμαρτυρίες, τις αντιδράσεις και το αρνητικό κλίμα που δημιουργείται... μετά την εφαρμογή των νέων μέτρων και την καταστολή των επεισοδίων, η σφυγμομέτρηση της κοινής γνώμης τον «δικαιώνει» με το συντριπτικό ποσοστό του 68%!

Όσον αφορά τα κεντρώα και αριστερά κόμματα; Η «αντίδρασή» τους υπήρξε υποτονική ή, μάλλον... σιωπηρή έως ανύπαρκτη!
Εφησυχασμένοι «επαναστάτες» και, αμέτοχοι πολίτες... όλοι μαζί στο «όραμα της ενωμένης Ευρώπης» με νοοτροπία και πρακτικές που παραπέμπουν σε καθεστώτα δουλείας προηγούμενων αιώνων...

O tempora, o mores…!
© 2007 Roula The Cat


Πριν σε καληνυχτίσω (ή, μάλλον, σε καλημερίσω!), να σε ενημερώσω ότι εκτός από το Twitter, μπορείς πλέον να με βρεις και στο Facebook (όχι στο “προφίλ της ντροπής”, όπως σ' έχω ενημερώσει σχετικά, αλλά σε σελίδα. Βέεεβαια!) αλλά και στο Pinterest (όπου η Roula χαζεύει ωραίες φωτογραφίες και εικόνες και χαίρεται μόνη της!)

Συνοψίζοντας (την παροιμία την ξέρεις, ναι; Αυτήν που λέει: «Τι του λείπει του ψωριάρη; Φούντα με μαργαριτάρι!») η... φούντα με μαργαριτάρι έχει ως εξής:


Έλα κι από 'κει, να τα λέμε... διεξοδικότερα!
(Το κατάλαβες, τώρα, εσύ, ότι κλείνω λίγο βιαστικά. Αμ, από την Πρωτοχρονιά ανήμερα έχω ξεκινήσει να γράφω, μα μ' ετούτα και μ' εκείνα, ούτε μισή πρόταση την ημέρα δεν προλάβαινα να ολοκληρώσω. Ποια είναι τα ετούτα και τα εκείνα...; Άσ' τα προς το παρόν, διότι με βλέπω να σου εύχομαι για το 2016!)

Καλή και Ειρηνική Χρονιά!...
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Σάββατο, 10 Ιανουαρίου 2015, 06:09

33 σχόλια:

  1. Γατούλα μου, η απουσία σου ήταν αισθητή, ευτυχώς που γύρισες επιτέλους, γιατί ένα στερητικό το είχα κι εγώ με σένα, μη νομίζεις! Καλή σου χρονιά με υγεία και σιγά σιγά, θα το πιάσουμε και πάλι το κουβάρι της επικαιρότητας. Γλυκό φιλί και καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ξέχασα να σου πω πόσο μου αρέσει ο πίνακας με τα ρόδια! :))

      Διαγραφή
    2. Καλώς το μου! :g
      Μου λείψατε πολύ, καιρός ν' αρχίσω να ξαναμπαίνω στους ρυθμούς και στο κλίμα, έχω χάσει πολλά... Ευελπιστώ να διαβάσω ό,τι έχασα και ν' αρχίσω να σχολιάσω σαν άνθρ... εεε... σαν γάτα! (Με τα σεντονάκια μου!)

      Καλή μας χρονιά, Πετραδάκι μου! ♥
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  2. ¨ηρθα να πω τι όμορφος πίνακας και ένα καλό σ.κ εύχομαι ξεκούραστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Νικόλα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Να περάσεις όμορφα το Σαββατοκύριακό σου!

      Διαγραφή
  3. "Βέρυ χάπι εντ πρόσπερους νιου γίαρ 2you";
    Το τσάκισες;
    Το τερμάτισες θέλεις να πεις!
    Αυτό όμως είναι που κάνει τη διαφορά!
    Καλώς ήλθες Ρούλα δε κατ!

    ΥΓ. Το υπόλοιπο της αναρτήσεως θα επιστρέψω αργότερα να το διαβάσω, διότι τώρα είναι μια όχι καλή στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας ξαναβρίσκω, Αθηνά μου!

      (Άπερ λίμιτ, λέμε!)

      Με την ησυχία σου, εδώ είμαι (ξανά —και δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό, γιατρέ μου!) και θα τα λέμε! (Ελπίζω η “όχι καλή στιγμή” ν' αφορούσε μόνο θέμα τρεχάλας / χρόνου κι όχι διάθεσης).

      Σε φιλώ και να 'χεις όμορφο Σαββατοκύριακο! :a

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Τι όμορφη ευχή, Ιχνηλάτη! Κι ακόμη ομορφότερη η αλήθεια της!
      Να είσαι πάντα γερός, δυνατός και λεύτερος!

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη μου γάτα μας έλειψες.
    Τι ωραίο που το έκανες το blog? Τρε σικάτο, με πινελιές που το απογειώνουν.
    Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία, αγάπη, ευτυχία και όλα τα συναφή και επιπλέον ότι ο καθένας επιθυμεί πιο πολύ.
    Όλο αυτό που συμβαίνει στην Γαλλία, δεν είναι κάτι καινούριο, είναι αποτέλεσμα μιας ιστορίας που κρατά χρόνια. Όπως και να 'χει όμως είναι κάτι τραγικό και οφείλουμε να μην συμπαρασταθούμε απλώς, αλλά να μην κλείσουμε τα μάτια, να αντιμετωπίσουμε την αλήθεια.
    Σε γλυκοφιλώ και σου στέλνω και αγκαλιά γιατί μου έλειψες πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διπλανούλα μου!!! ♥
      Κι εσείς μου λείψατε! Νοιώθω, τώρα, σα να γυρίζω από ταξίδι... αλλά ευτυχώς, σας βρίσκω όλους εδώ! Τι καλά! ^.^

      Κρατά χρόνια, όπως πολύ σωστά γράφεις, στο μυαλό μου έρχονται τριτοκοσμικές εικόνες —από τις καλές εποχές, μάλιστα— και συμπεριφορές παράταιρες με οτιδήποτε έχει καθένας στο μυαλό του για την... πολιτισμένη Δύση. Έσπειραν ανέμους, θερίζουν θύελλες... αλλά οι πραγματικοί υπεύθυνοι έχουν (ακόμη) γερές ασπίδες...

      Να έχεις μια υπέροχη χρονιά, καλό μου, όπως εσύ την επιθυμείς!
      Μεγάλη αγκαλιά κι από 'μένα και φιλιά πολλά! :g

      Διαγραφή
  6. Μου έλειψαν οι αναλύσεις σου Ρούλα μου! Καλά έκανες όμως και αφοσιώθηκες στα του οίκου σου! Επιβάλλεται.Καλωσόρισες στην κοινή μας διαδικτυακή καθημερινότητα! Εσύ ξεστόλισες κι εγώ τον φόρτωσα κι άλλο τον γαλαξία μου! Ποδαρικό τρελό το 2015 ε; Με ναυάγια και επιθέσεις! Εμ αυτά έχει ο φιλελευθερισμός! Τις αμαρτίες των μεγάλων να τις πληρώνουν οι αθώοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε ξαναβρίσκω, Ανδρομεδούλα μου!!! :p

      Α, όλα κι όλα, οι Γαλαξίες οφείλουν να είναι ολόφορτοι!

      Όπως ακριβώς το γράφεις, Ανδρομέδα μου... κι όπως έγραψα πιο πάνω, στη Διπλανή μας... οι πραγματικοί υπεύθυνοι έχουν ακόμη (συμπληρώνω, εδώ: για πόσο, άραγε;) γερές ασπίδες...

      Φιλάκια και καλό βράδυ!

      Αντί υστερόγραφου:

      [img]http://roulathecat.gr/rtc/variouspics/capitalism.png[/img]

      Διαγραφή
  7. Με το δεξί, με το δεξί!!!
    Ρουλίτσα, καλή χρονιά! Ε, λοιπόν ναι!
    Έλειψες και σε μένα...
    Αν και γάτα, τήρησες σιγήν ιχθύος τόσο καιρό!!!!
    Το τράβηξες κάπως σαν τις σχολικές διακοπές.....
    Καλώς όρισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεξί... μόνο για το γούρι, όμως!!! :b
      Καλή Χρονιά και σ' εσένα, με ό,τι καλύτερο για τη ζωή σου, την οικογένειά σου, τη δουλειά σου!

      Η αλήθεια είναι ότι είχα κατά νου να “επιστρέψω” νωρίτερα, αλλά δεν προέκυψε...
      Οι σχολικές διακοπές δεν είναι άμοιρες ευθυνών! (Το παιδί, γαρ!)

      Καλώς σας ξαναβρήκα!
      Να είσαι και να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  8. Εγώ μπήκα και σε έψαχνα κι έναν φόβο τον είχα μη σε χάσω πάλι, τώρα που σε ξαναβρήκα ;-)
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά γάτα μου! Επέστρεψες με άσχημη ειδησιογραφία αλλά τοποθετήθηκες πολύ σωστά !
    Φυσικά κι έκανα τα κονέ στο φουμπου!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά, Αριστέα μου!

      Ούτε κι εγώ θέλω να σας (ξανα)χάσω, ίσως γι' αυτό “ξανοίχτηκα” και με τα social media... για να υπάρχει πάντα ανοικτό σημείο επαφής.

      Θα τα λέμε κι από 'κει, λοιπόν!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  9. Καλή και ειρηνική χρονιά (αν και δε ξεκίνησε καλά). Ελπίζω η συνέχεια να είναι καλύτερη για όλους!
    Μου αρέσουν πολύ οι αλλαγές που έκανες, αλλά και ετούτη η ανάρτηση με την οποία "έσπασες" το ρόδι για το 2015! Τα υπόλοιπα θα μου επιτρέψεις να μη τα σχολιάσω γιατί δε μπορώ συγχύζομαι και δεν είμαι για τέτοια πάλι...
    Καλή Χρονιά, με υγεία και όλα τα καλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά με όλα όσα επιθυμείς, στο διάβα της, Rylie μου! ♥

      Όλων, πλέον, οι αντοχές “έχουν χτυπήσει κόκκινο”, άρα... καλό είναι ν' αποφεύγουμε να συγχυζόματε, γενικώς! (Είναι, όμως, και που να θέλει κανείς να ησυχάσει, να ξαλεγράρει... δεν τον αφήνουν οι συνθήκες! Ουφ!...)

      Να είσαι καλά, γερή, δυνατή!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  10. Ρούλα μου καλησπέρα.!!!!!!!!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κοπέλα μου με κάθε όνειρό σου φωτεινό μέσα στο 2015. Μας έλειψες ναί........! ελπίζω να πέρασες όμορφα με στιγμές ανθρώπινες και τρυφερές.
    Εμείς εδώ όπως μας ξέρεις.......είχαμε στοιχεία παραδοσιακά στις γιορτές μας ευτυχώς.
    Άντε κοπέλα μου να σε ξαναδούμε, να νιώσουμε τη ζεστασιά σου.
    Καλό βράδυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή, όμορφη και ξάστερη χρονιά, Γιάννη μου!
      Καλώς σε ξαναβρίσκω!
      Αν εξαιρέσεις τις “προγραμματισμένες εκκρεμότητες προς διεκπεραίωση” ... ναι, όμορφα ήταν!
      ...Και μετά τις 29/12 (με τη βούλα άνευ ΠτΔ) ακόμη καλύτερα!!!

      Ξαναβρίσκω ρυθμούς, ν' αρχίσω να σας επισκέπτομαι και πάλι (είδα, έχεις αφιέρωμα σε μια από τις πιο αγαπημένες μου ελληνικές ταινίες!)

      https://www.youtube.com/watch?v=VNHL7f2Xne8

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Εσύ γάτα μου είσαι πιο εξπέρ από την αφεντιά μου! Τι ωραία πράγματα είναι τούτα που έκανες στο blog σου και τι αλλαγές υπέροχες; Πραγματικά είναι στο μάτι πολύ καλύτερο! μεγειά!
    Καλή, δημιουργική χρονιά να έχεις! Τα σέβη μου και τα γατοφιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή, χαρούμενη, δημιουργική χρονιά με υγεία, Εύα μου!
      Όλα τ' αρνητικά να μείνουν πίσω, στο '14 κι από 'δω κι εμπρός, μόνο χαρές!

      Εε, ξάνοιξε το “τοπίο”, νομίζω ότι είναι πιο καλαίσθητο και πιο ξεκούραστο, τώρα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  12. Σε βρήκα και στα τρία, αλλά το twitter και το pinterest ίσα που τα έχω...δεν ξέρω να τα "δουλέψω"...χαχα!
    Δυστυχώς η επικαιρότητα εισέβαλε φρικτή και στην καινούρια χρονιά...ας είναι αυτό το τελευταίο άσχημο..
    Επίσης ας ξημερώσει η 26η Ιανουαρίου ελεύθερη από όλους όσους μας ξεπούλησαν!!!
    Καλή χρονιά Ρούλα μου με υγεία, αισιοδοξία και ευτυχία!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι, τα τελευταία χρόνια, η βία έχει πολλές μορφές κι είναι παρούσα σε καθημερινή βάση, ενώ τους τελευταίους μήνες, το (αθώο) αίμα ρέει άφθονο... (Γάζα, Συρία, Ουκρανία, Ιράκ, Φέργκιουσον) κι η —τυπική— αλλαγή της χρονιάς δεν υπήρχε περίπτωση ν' αποτελέσει έστω και “προσωρινή διακοπή” ή εκεχειρία...

      Ε, εμείς, εδώ... ας γιορτάσουμε μαζί Πρωτοχρονιά κι Ανάσταση στις 26!

      Υγεία, Χαρά κι Ευτυχία σ' εσένα και την οικογένειά σου, Μαρία μου!
      Πολλά φιλιά! :g

      [Θα σου έρθω! Και στα τρία!]

      Διαγραφή
  13. Το μίσος γεννάει μόνο δυστυχώς μίσος. Καλό σου βράδυ και καλή χρονιά, αν και δεν βλέπω να ξεκινάει καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, Mahler.. Και δυστυχώς, με όχι ανυπολόγιστες συνέπειες... (Ή, τουλάχιστον, για όσους έχουν διαβάσει Ιστορία...)

      Είθε να εξελιχθεί η χρονιά διαφορετικά απ' ό,τι προοιωνίζεται το ξεκίνημά της!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  14. Ρουλάκι μου γλυκό καλη χρονιά να έχεις και το 2015 να σου φέρει ότι επιθυμείς και ακόμα περισσότερα!
    Ολα στην ζωή είναι δράση και αντίδραση αλλά δεν νομίζω ότι ο κόσμος το έχει καταλάβει ακόμα.
    Δεν ξέρω τι να πω κοιμόμαστε, ξεχάσαμε πως σκέφτονται;;
    Τι να πω.
    Ελπίζω ότι κάποια στιγμή κάτι θα αλλάξει.
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά, Έλενά μου!
      Όλα τα καλά που ποθείς, να στα χαρίσει απλόχερα το 2015!

      Με θλίβει η απραξία, η λήθη, η ακρισία, η ευπιστία...
      Είμαστε στημένοι στο απόσπασμα και τίποτα δεν πρόκειται ν' αλλάξει αν δεν πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας.
      Πλησιάζουν οι μέρες... μένει να δούμε τι “μαθήματα” έχουμε πάρει.

      Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα! ♥

      Διαγραφή
  15. Μου έλειψες, Γάτα μου!!!!! Και οι αναρτήσεις σου για την επικαιρότητα!
    Καλή χρονιά!!!! Γεμάτη με ό,τι επιθυμείς, με όνειρα που θα πραγματοποιούντα, με υγεία, αγάπη.
    (Τι όμορφο ρόδι!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά, Αλεξάνδρα μου ♥ (με τα υπέροχα μολύβια σου!)
      Υγεία, Αγάπη και... Ανατροπή!

      [Το ρόδι, τελικά, είχε σουξέ!]

      Διαγραφή
  16. Καλή χρονιά και υπέροχη Ρουλά μου, ας ελπίσουμε σε καλύτερες μέρες για όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία, Αγάπη και Χαρές, Tremens μου!
      Κι Ανθρωπιά. Και Δικαιοσύνη. (Να γράψω και Ειρήνη... μπας και;...)

      Φιλιά! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: