Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2014

Αγχωμένο σημείωμα, αγχωμένης γάτας!


Α, πα, πα! Σε φόβισα, ε; Η αλήθεια είναι πως προέκυψα λίγο... creepy!
Ομολογουμένως, στις selfies είμαι λίγο σκράπας (τι θα πει ότι φταίει η φάτσα μου;!) και τέλος πάντων δεν θα σε απασχολήσω επ' αυτού —να 'ταν όλα μας τα προβλήματα οι selfies, ααχ! Και τι στον κόσμο!

Λοιπόν, στα γρήγορα:
Έχω αγχωθεί! Έχω κάνει το πρόγραμμά μου (το ποιο;! Πότε είχα;!) μαντάρα κι έχω την αίσθηση ότι το 24ωρο πρέπει να παραταθεί!
Δεν θα σου εξιστορήσω τα “γιατί”  (καθόσον, άλλωστε, το λέει κι η παροιμία: «Τα γιατί και τα διότι, φάγανε τον Παναγιώτη» ... ωραία, δεν με λένε Παναγιώτη, αλλά δεν κάνει ρίμα με Roula και επιτέλους! Έτσι είναι η παροιμία, έτσι μας ήρθε, δεν θα την αλλάξω τώρα, δεν προλαβαίνω!)

Γράφεις εσύ τα ωραία σου, «α, ωραία!» , σκέφτομαι κι εγώ, το γατί το ζαβό. Σε διαβάζω, ξεκινώ να σε σχολιάζω, προκύπτει κάτι ανελαστικό, καμία ελπίδα να ολοκληρώσω τη σκέψη μου και το γραπτό μου, σ' αφήνω «θα σε ξαναπιάσω μετά», ξανασκέφτομαι... Μπα! Πάει... Το χάσαμε το τρένο!

Έρχεσαι εδώ, με τιμάς με την παρουσία σου, το σχόλιό σου, το χρόνο σου... λαμβάνω τις ενημερώσεις με e-mail, πιάνω να σου απαντήσω, προχωρά η νύχτα, γέρνει ο κεφάλης, κλείνει ο μάτης, «λίγο ακόμη! Roula, μπορείς − μπορείς να ανταποκριθείς!» Μπα! Δεν μπορείς, τελικά...

Για να μην αναφέρω ότι ακόμη δεν έχω επισκεφθεί / παρακολουθήσει / σχολιάσει σε “παλιά, γνώριμα στέκια”...

Στο μεταξύ, σου χρωστάω τη συνέχεια της Βιολέτας (έτοιμη την έχω, κάτι ψιλορετούς της λείπουν...), η επικαιρότης τρέχει αλματωδώς, πάω να καταπιαστώ με το ένα, αφήνω τ' άλλο... στο τέλος, όλα μένουν μισά!

Άκου με, τώρα, για να μην χρονοτριβώ και σε ζαλίζω κι εσένα με περιττές λεπτομέρειες!
Έχω στα σκαριά ανάρτηση (κι αυτή, ψιλοέτοιμη) και ευελπιστώ, εντός της ημέρας να την ανεβάσω. Η Βιολέτα, μάλλον πάει για Κυριακή ή αρχές βδομάδας. (Ναι, ναι, το ξέρω ότι τώρα ησύχασες, γιατί όσο να 'ναι, αν κάτι σε τρώει τούτες τις μέρες, είναι η έννοια της Βιολέτας!)

Για τα υπόλοιπα... (επισκέψεις, σχόλια “εκεί”  αλλά και εδώ) θέλω να ξέρεις πως σε καμία περίπτωση
  • δεν σε σνομπάρω
  • δεν σε “γράφω”
Η ανεμοκουβαριασμένη γάτα − δική σου forever!
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2014, 14:49

20 σχόλια:

  1. είναι λίγο τραγικό το ότι μερικών ανθρώπων τα προβλήματα είναι μόνο οι selfies! αλλά ντάξει, μέσα στη ζωή είναι όλα σου λέει :n

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει προβλήματα, μάνα μ', ο κόσμος! Τι νομίζεις;!

      Διαγραφή
  2. Ρούλα χαλάρωσε παιδί μου........! τι άγχη είναι αυτά ε ;;;; δεν επιτρέπεται....! δημιουργούμε εδώ από μεράκι και όχι επαγγελματικό άγχος ή κυνήγι στόχων.
    Για .....σε παρακαλώ.....!
    Καλό απόγευμα και ήρεμο να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, πες μου! Είναι ώρα τώρα αυτή;!...
      Ε, μα δεν μπορώ... Αισθάνομαι άσχημα...

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. χαχαχα Κι εγώ το παθαίνω αυτό! Μη μασάς! Μη μασάς καθόλου.Κι ελπίζω όλοι οι νορμάλ κουλ bloggers να το βλέπουν έτσι χαλαρά. Εγώ τουλάχιστον από τύχη έμπλεξα με τα ιστολόγια και τελικά γούσταρα. Αντε πανε για κανα καφε να πάρεις τον αέρα σου καλε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το πήρα τον αέρα μου, Ανδρομεδούλα μου... γιατί θα μ' έπαιρνε αυτός! (Τι καιρός!)

      Φιλάκια και καλημέρα! ♥

      Διαγραφή
  4. Καλέ δεν τίθεται θέμα! Έτσι κι αλλιώς καινούργια είμαι εδώ πέρα μέσα. Δεν ξέρω καν για ποια Βιολέτα λες! Οπότε, με την ησυχία σου! Δεν βιάζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ツ Θα τη γνωρίσεις... Κυριακή βράδυ − Δευτέρα πρωί... όπως σε βλέπω και τη βλέπω!!!

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. Don't panic! Κάλμα...όλα θα γίνουν!
    Θα την πιάσουμε τη Βιολέτα πάλι από την αρχή..θα τη βρούμε την άκρη....
    Φιλί κατάμουτρα για να συνέλθεις! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς θα τη βρούμε την άκρη, για τη Βιολέτα δεν είμαι σίγουρη! (Αλλά αν την έβρισκε... δε θα βγάζαμε ιστορία!)

      ❥ Φιλί μεγάααλο!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. Ο Χριστός κι η Μάνα Του! Πως κάνεις έτσι καλέ; Εμείς είμαστε της υπομονής, μην σκιάζεσαι "θα την μαδήσουμε και τη Βιολέτα, σίγουρα ναι"! Φιλιά πολλά και καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την −ήδη− τσουρομαδημένη!

      Είμαστε της υπομονής;
      Φιλιά πολλά, καλημερούδια, καλό Σαββατοκύριακο! ❤

      Διαγραφή
  7. Ρούλα, δε θέλω να σε τρομάξω, αλλά κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω με τον χρόνο!
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τρέχει τόσο γρήγορα! Σίγουρα παίρνει αναβολικά...
    Επίσης blog δεν έχω, άρα όλοι γενικά τρέχουμε και δεν φτάνουμε.
    Δεν είμαστε όμως και σε τηλεπαιχνίδι, να αγχωνόμαστε! εεε;
    Ελπίζω να σε ηρέμησα κάπως....Εξάλλου εγώ έχω να διαβάσω ουουου, πολλές δικές σου αναρτήσεις!
    Καλό, ήρεμο βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ο άτιμος ο χρόνος! Πες μου, είναι συμπεριφορά αυτή;!
      Προσπαθώ να... τιθασεύσω τα άγχη μου αλλά δεν τα πολυκαταφέρνω!...

      Καλημέρα, καλό Σαββατοκύριακο!
      Σ' ευχαριστώ πολύ! :a

      Διαγραφή
  8. Πόσο σε καταλαβαίνω.... Μια απ'τα ίδια περνάω κι εγώ... Πραγματικά οι 24 ώρες δεν φτάνουν! Δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλα τα blogs που ακολουθώ, σπάνια σχολιάζω,, με το ζόρι γράφω σβήνω ξαναγράφω... Βέβαια προσπαθώ πάντα να απαντήσω όσο το δυνατόν πιο άμεσα στα σχόλια των αναγνωστών. Αλλά ξέρεις κάτι; Με το άγχος δεν βγαίνει τίποτα!
    Γι'αυτό σου εύχομαι ένα χαλαρό και απολαυστικό Σ/Κ!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ξεκινώ καλά... και στην πορεία (πολύ σύντομα, μάλιστα) κάτι οι ανατροπές, κάτι οι αστάθμητοι παράγοντες... με βγάζουν τελείως “εκτός”!
      Φυσικά και με το άγχος δεν βγαίνει τίποτα (αλλά δεν βγαίνει / φεύγει κι αυτό!!!)

      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις κι εσύ! :a

      Διαγραφή
  9. Γειά σου Ρουλα-γατουλα.
    Μια από τα ίδια κι εδώ. Όλο κάτι αναρτήσεις και μισό τελειωμένες ιστορίες έχω αλλά όλα τα καθυστερώ... Αλλα με το άγχος δεν κάνουμε τίποτα... Κάνουμε;;; κουλ λοιπόν και όλα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλό να διαπιστώνει κανείς, τελικά, ότι “συμβαίνει και αλλού”!

      Να είσαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις! :p

      Διαγραφή
  10. Νομίζω ότι δεν πρέπει να αγχώνεσαι, το blogging πρέπει να μας χαλαρώνει όχι να μας αγχώνει.
    Take your time and take it easy.
    Εδώ είμαστε εμείς και δεν παρεξηγούμε.
    Μια γειτονιά, είμαστε άλλωστε!
    Φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, βρε διπλανούλα μου!!!

      Τώρα πήρα χαμπάρι ότι μου έχουν ξεφύγει (κι άλλα!!!) σχόλια που δεν έχω απαντήσει! Ένα απ' αυτά και το δικό σου...
      Συγγνώμη, καλό μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια πολλά! ❤

      Διαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: