Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Λουκέτα


Είχα, που λες, η γάτα σου η καλή, τη φαεινή ιδέα να κάνω μια βόλτα στα στέκια τα παλιά, να γνωρίσω κι άλλα, να τα κάνω καινούργια και ν' αρχίσω το σχετικό socializing... Ξέρεις, τα γνωστά: σπίτι σου, σπίτι μου, ή και κάπου αλλού (όχιॱ αυτό το τελευταίο δεν παίζει εδώ). Μην πάει προς κακού το μυαλό σου, τι με πέρασες, ε;
Βούρτσισα, λοιπόν, το τρίχωμά μου, φόρεσα τα escarpins μου τα τριζάτα να μην μας πουν ό,τι κι ό,τιδες (sic), κρέμασα και την τσάντα μου —με ζακετάκι αλαφρύ χαλαρά δεμένο στο λουρί της— και πήρα τις ρούγες!

Εβδομήκοντα τρία ιστολόγια παρακολουθούσα, η γάτα, σε μία από τις προηγούμενες ζωές μου (θα σου μιλήσω και γι' αυτές, μη βιάζεσαι όμως, δεν είναι της παρούσης) και τα 'πιασα ένα ένα.
Πόρτα−πόρτα και στενό ήρθα πάλι να σε βρω... (Πάρε, τώρα, χαρτομάντηλα... θα τα χρειαστείς).

Κίτρινη πόλη, η μπλογκ-ό-σφαιρα...
Εκεί, όπου κάποτε λουλούδιζαν τα σπιτικά, με τα πεζουλάκια τους φρεσκοασβεστωμένα και τα γλαστράκια με τα μυρωδικά ν' ανθούν στα πρεβάζια —παραπίσω, τα κουρτινάκια να μοσχοβολούν πράσινο σαπούνι— με τα φωτάκια τους να τρεμολαμπυρίζουν σαν κωλοφωτιές... βρήκα πόρτες σφαλιστές με μαδέρια χοντροκομμένα και σκουριασμένες πρόκες καρφωμένες πάνω τους... “Τελευταία δημοσίευση: πριν 5 χρόνια”, “Τελευταία δημοσίευση: πριν 3 χρόνια”...

Κουφάρια...

Πήγα κι αλλού, όλα σου λέω τα γύρισα...
Αρκετά, τελείως γκρεμισμένα. Άλλοτε σκόνταφτες πάνω σε λέξεις που σ' αιφνιδίαζαν κι εικόνες που σε ρουφούσαν σαν μαγνήτες... και τώρα, “μαγαρισμένα” από εισβολείς που 'σπειραν, ποιος ξέρει πότε, υλικό δικό τους, υλικό μηχανής, ούτε καν ανθρώπινο. Σύνδεσμοι αδιάφοροι, ανούσιοι, ανύπαρκτοι.

Λουκέτα πολλά: “Το ιστολόγιο δεν βρέθηκε”, “Το ιστολόγιο καταργήθηκε”... Σαν μαγαζάκια που η πραμάτεια τους έμεινε στα αζήτητα, “Ο Θάνατος του Εμποράκου”, λουκέτα στις πόλεις και στις γειτονιές της καρδιάς μας...

Να δεις μια Roula βάρκα−γυαλό να στραπελίζει στα γκρέμια (εμ, κι εσύ μ' έβαλες το λοστρίνι, βρε κομπάρα!), ισορροπώντας στο “πάει − δεν πάει”, με το τρίχωμα το προ ολίγου φρεσκοβουρτσισμένο, σαν μπετατζής μετά το καλούπωμα της πλάκας!

(...) Η πόλις θα σε ακολουθεί. Στους δρόμους θα γυρνάς
τους ίδιους. Και στες γειτονιές τες ίδιες θα γερνάς·
και μες στα ίδια σπίτια αυτά θ’ ασπρίζεις.
Πάντα στην πόλι αυτή θα φθάνεις. (...)
Κ. Π. Καβάφης, Η Πόλις

Άει, στο καλό σου κι εσύ, βρε Αλεξανδρινέ μου, παραλίγο να με πάρει(ς) από κάτω! 
Κοίταॱ τα μιλημένα, τιμημένα! Σ΄αγαπώ, σ' εκτιμώ, αλλά σκέφτομαι να γεράσω αλλού, έστω λίγο παραπέρα... και ν' ασπρίσω —δε λέω!— αλλά σ' άλλα σπίτια. Έχω κρεμάσει κι εγώ πολλά λουκέτα... αλλά πέταξα πίσω το κλειδί και προχώρησα. 
Μη μου κουνάς το δάχτυλο —γύρισα και μάζεψα τη Roula, ήταν εκείॱ λίγο σαστισμένη, εντελώς εγκλωβισμένη και νιαούριζε δυνατά, ήθελε να φύγει.
Κάθε σπίτι κρύβει το δικό του μυστικό —Πλήξη; Θλίψη; Τραγωδία; Ταξίδι; Φυγή; Ευτυχία που δε θέλει να μοιραστεί; 
Το αποχαιρετώ με σεβασμό.

Αποχαιρέτισα την παλιά “γειτονιά”, διαγράφοντας μία μία τις διευθύνσεις − κουφάρια, τις διευθύνσεις − λουκέτα, τις διευθύνσεις − “χώρος ακάλυπτος”.

Πάμε γι' άλλες πολιτείες  —αναρχικές...
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014, 01:18

4 σχόλια:

  1. Δυστυχώς ναι, πολλά υπέροχα σπιτάκια έκλεισαν, νέα ανοίγουν και κάποιοι - υπέροχοι οικοδεσπότες - παραμένουν εδώ! Ας προχωρήσουμε! καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες, Tremens!

      Αν και δεν είμαι προληπτική (στο σπίτι της μαύρης γάτας, μιλάνε για σκοινί; Jamais!), εντούτοις θεωρώ το ποδαρικό σου εξαιρετικό γούρι!
      Έχω ήδη αρχίσει τις επισκέψεις προς άγραν νέων γειτόνων! Είμαι αισιόδοξη σε βαθμό βεβαιότητας ότι με περιμένουν ευχάριστες εκπλήξεις!

      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες, Αννιώ!

      Θα σε επισκεφθώ λίαν συντόμως -έχω ανάρτηση... στα σκαριά!

      Διαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: