Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Τα ύστερα του κόσμου #1


Δεν θέλω να με λυπηθείς, τη γάτα! Θέλω να μου πείς πως είναι ψέμα(τα)! Δεν είναι, ε;

Διαβάζω, μου λένε, μαθαίνω... πολλά παράξενα, παράδοξα, παράλογα. Δε μου φταις σε τίποτα, δεν (τους) φταίω κι εγώ, όμως. Κι επειδή μοιρασμένος πόνος, μισός πόνος..., στο εξής θα μοιράζομαι κάποια από αυτά μαζί σου (πάντα με τίτλο Τα ύστερα του κόσμου και αύξοντα αριθμό —για να μη χάνουμε τη μπάλα!)

Προχωρώ με συνοπτικές διαδικασίες —τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!

1. Κατεβαίνει στην πολιτική ο Βαλάντης



Έλα μου;

Ο Βαλάντης, μέγας καλλιτέχνης των late 90s, της συνομοταξίας Τριαντάφυλλου (όχι του άνθους, του άλλου!) και λοιπών “τεράτων” (Λεμπέσης, Χαλκίτη, Σαμίου, Γιαγκούση, Ίμβριος κά. —τι θα πει δεν τους ξέρεις;!) της ελληνικής καψουρο−τζερτζελο−ποπ μουσικής σκηνής (ξανα−έλα μου;), αφού:
(Έλα μου; Σ' έχασα; Σ' έχασα!)
... Ε, μάλλον κάπου εκεί στο ξεκαθάρισμα... ξεκαθαρίστηκε κι αυτός (το φάγανε το παράσιτο παλληκάρι οι ατάλαντοι, το φάγανε!) και όπως όλοι οι σελέμπΖ (γράφεται: celebZ, εκ του celebrity και του showbiz, ετυμολογία Roula's) μεγάλου βεληνεκούς (Βασιλείου aka ταξίαρχος Θεοχάρης, Ρένος, Λεπτέρης aka ΛεΠα, Λιανός, Γερολυμάτος, Μπίγαλης−μελισσούλα−μελισσάκι−πήγες−σ' άλλο−λουλουδάκι —λιποθυμώ, άλλους δεν γράφω!)...
...έτσι κι αυτός (ο Βαλάντης, ντε! Για ποιον σου μιλώ τόσην ώρα;) αποφάσισε να βάλει το δικό του λιθαράκι για την Ελλάδα, ρε γαμώ το!  —ή, να της δώσει μια και να την αποτελειώσει, το οποίον θεωρώ και πιθανότερο...


2. Μια κακόγουστη —κι όχι μόνο— φάρσα


Δεν τον χωνεύω. Δεν τον χωνεύω. Δεν τον χωνεύω.
Δεν τον χώνεψα ποτέ, μου είναι αντιπαθής, ιδιαζόντως απεχθής. Αλλεργική, στον Σεφερλή, η γάτα.
Μέχρι εδώ, όλα αδιάφορα.

Ο τύπος, όμως, ξεπέρασε τον εαυτό του. Δεν φτάνει που δεν έχει επίγνωση της γελοιότητάς του, επίγνωση, όμως, της πραγματικότητας στη χώρα που ζει... ούτε;!
Πόσο νοσηρό πρέπει να 'ναι ένα “μυαλό” που σκαρώνει φάρσες σε ηλικιωμένους, για να “χτυπήσει νούμερα”... το νούμερο;
“Απολαυστικό”, χαρακτήρισαν το “αστείο” τα κουτσομπολάδικα και προφανώς, το ίδιο “απολαυστικό” το βρήκαν και κάτι απίστευτοι τύποι με IQ φουντουκιού, εκεί, στην εκπομπή, τριγύρω από τη γλάστρα−κυρία (πώς είπαμε, τη λένε;) του κυρίου, που χαχανογελούσαν... μαγεμένοι από την “ευρηματικότητα” του “αστείου” (χα χα, γελάσαμε, βρε, πάλι...) που, είχε πάνω−κάτω το εξής concept: Ο Ηλίθιος καλεί στο τηλέφωνο μια ηλικιωμένη γυναίκα, κάπου, στην επαρχία. Της λέει ότι είναι από την Πολεοδομία και ότι, ούτε λίγο ούτε πολύ, το σπίτι της πρόκειται να γίνει... πάσης φύσεως υλικά, αφού θα περάσει από πάνω του δρόμος!

► Εάν έχεις γερό στομάχι, μπορείς να δεις εδώ το απόσπασμα.

...Κι ενώ ο φορέας Γραμμή Ζωής (Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για ηλικιωμένους SOS 1065) προτίθεται να προβεί σε μήνυση ...ο πέρα−βρέχειΣ παλιάτσος δηλώνει:

Εντάξει, είν' αστείο... φάρσες γίνονται χρόνια... διαφόρων ειδών φάρσες... Τώρα, άμα απ' όλη την εκπομπή, το 3ωρο, σταθούμε στη φάρσα, η οποία δεν ήταν καθόλου ατυχής (...) Δεν είναι άξιο σχολίου ν' ασχοληθούμε μ' αυτό το πράγμα, δηλαδή, είναι αστείο...” 

[Καραγκιοζάκο, φάρσες γίνονται χρόνια... Τις κάνουν τα πιτσιρίκια στο σχολείο, οι κολλητοί μεταξύ τους, άνθρωποι που, τέλος πάντων, γνωρίζονται με κάποιο τρόπο. Πάντα, βέβαια, υπήρχαν και υπάρχουν κάποιοι ούγκαούγκα που γρήγορα απομονώνονται ως γελοίοι και καταντούν γραφικοί.]

► Εάν έχεις (ακόμη) γερό στομάχι... άκουσέ τον και δες τον, εδώ.

Δεν προτίθεμαι να γράψω πόνημα για τον Σεφερλή, για τη γλάστρα του, για το επιτελείο του, για τους συνεργάτες του, για το κανάλι που τον φιλοξενεί.
Ούτε για την “κουλτούρα” της παρακμής, ούτε για τα ελλείμματα αξιών και παιδείας, τα 'χουμε πει, γράψει, διαβάσει, ξαναδιαβάσει, συζητήσει.
Ούτε για το “κοινό” του. Αυτό, έχει γαλουχηθεί με τις χοντράδες του Σεφερλή, το “χιούμορ” − τύπου τούρτα στα μούτρα και το laugh track (το ανόητο γέλιο−κονσέρβα).
Ούτε και τα 60άρια που “χτύπησαν” τα μηχανάκια της AGB και της Nielsen μου λένε κάτι, καθώς πρόκειται για “βλακόμετρα” συγκεκριμένης μερίδας κοινού, την οποία παρακολουθούν ωσάν Μεγάλος Αδερφός, ψυχολογώντας τις προτιμήσεις της και καθοδηγώντας τη... χαμηλά, πιο χαμηλά!

Ελπίζω, μόνο, να μην σε ταλαιπώρησα (πολύ!)...

UPDATE 17.10 


Δημόσια συγγνώμη από τον Μάρκο Σεφερλή για τη φάρσα

Σε ασπάζομαι σταυρωτά!
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014, 21:08

8 σχόλια:

  1. Πάντως απ το Σεφερλή προτιμώ τον Βαλάντη, είναι κι ευθυτενής νεαρός και αψηλός και δημιουργικά ταλαντούχος! Άλλος ένας εύμορφος μαϊντανός να προστεθεί στο πολιτικό μποστάνι, τι να κάνεις, η δουλειά δεν είναι ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τον προτιμούσα στο μποστάνι —σκέτο!
      Ακριβώς επειδή η δουλειά δεν είναι ντροπήΣ!
      (Ο Σεφερλής δεν τρώγεται ούτε ωμός ούτε ψημένος, άσε!)

      Καλημερούδια! :)

      Διαγραφή
  2. Δεν πιστεύω ο γόης Βαλάντης να μπουκάρει στην πολιτική σκηνή με τόση φόρα και να κλέψει το φως του έτερου γόη Απόστολου! Του Γκλέτσου ντε! Που λέει ο λόγος, ο Απόστολος έχει ρίξει ενίοτε και τα ζεϊμπέκικά του, έχει πιάσει και τους σταυρούς του στα κρύα νερά, έχει ξαπλώσει και σε μια άσφαλτο βρε αδελφέ. Δε μπορεί ο πάσας εις να εμφανίζεται [έστω με έναν επικό στίχο − τομή (και χαστούκι!) στην ποίηση] και να γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη ο σταρ της πολιτικής!

    Όσο για τον Σεφερλή, εδώ κάναμε τον Θεοχάρη (εκ της Λάμψης) εκπρόσωπό μας στη Βουλή, θα ντραπούμε για τις επιλογές μας στην τι-βι;

    Καλώς σε βρήκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι είδες! Όχι, πες! Το είδες! Δεν αναφέρθηκα σε Απόστολο! Αλλά... το χοντραίνεις το παιχνίδι! Και θα σου πω και για τον Ζαγοράκη! Και θα μας πάρει η κατηφόρα! (Κι άλλο!) Και μετά;...

      Καλωσήρθες! :)

      Διαγραφή
  3. ....! Ο Βαλάντης? Ε, δεν είμαστε στα καλά μας...

    ΄Οσο για τον Σεφερλή, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ο κόσμος γελάει μαζί του...
    Θυμάμαι ένα καλοκαίρι -ή μήπως παραπάνω από ένα?- που ένα κανάλι είχε λυσσάξει μαζί του κι έβαζε όλες τις παραστάσεις του με αλφαβητική σειρά...(!)
    Δεν τα πάω καλά με την τηλεόραση και στο σπίτι μου δεν ανοίγει συχνά. Ούτε από περιέργεια δεν θέλω να τον δω στο πρωινάδικό...

    Απολαυστική η πένα σου Ρούλα, θα περιμένω με λαχτάρα τις αναρτήσεις σου και θα ρίξω "σύρμα" στη γειτονιά για " Μια γάτα, που τα λέει σταράτα..."
    Καλό βράδυ...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι λοιπόν, Αννιώ μου! Ο Βαλάντης!!! o.O

      Σχετικά δε, με τον ...ακατονόμαστο, έχω την ίδια απορία μ' εσένα. Έχω πολλές απορίες −είμαι και περίεργη, η γάτα!− και κανείς δεν προτίθεται να μου τις λύσει...
      Την τηλεόραση την έχω στο off, χρόνια τώρα, όμως αυτό που λες... με τις παραστάσεις του σε τηλεοπτικό κανάλι... μου 'χει αφήσει γατο-τραύμα!
      (Ρομαντικό, δεύτερο ραντεβού... “καλωσήρθες, θα περάσουμε ωραία” −εκλεκτό κρασί, ποικιλία τυριών, μια χαρά ως εδώ...− “έχει και Σεφερλή, α-καλό-ε;” Τρίτο ραντεβού δεν υπήρξε!!!)

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και... το “σύρμα”!

      Να είσαι καλά, καλό βράδυ και σ' εσένα! :)

      Διαγραφή
  4. Αχαχαχα! Άπαιχτο το κείμενο! Χαίρομαι που αντάμωσαν οι δρόμοι μας μια...συννεφιασμένη Παρασκευή κι άντε βρε, καλό μας Σαββατοκύριακο κι από δω! Την καλημέρα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες!!! :)
      Χαίρομαι κι εγώ που αντάμωσαν (και μάλιστα... πολύ δυναμικά) οι δρόμοι μας!

      Καλό Σαββατοκύριακο και σ' εσένα!

      Διαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: